Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Hva gi?Skal være her og stå opp med barnet og litt ut på formiddagen! Er 10 månder!
candyland Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 av mat tenkt du på el? Gutten min får brødskive og vann når han står opp. Evt en halv yoghurt om han vil ha mer. ett par timer sener får han grøt og sover litt. Så får han brødskive igjen og vann og frukt. Og 2-3 timer etter det igjen får han flasek med erstatning(250 ml). Så middag og til slutt før han legger seg får han grøt og en ny flaske mme.
mayaya Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Alder på barnevakten da? Bekjent eller familie? Mer info..
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Kommer litt ann på søsteren din synes jeg... Noen ville vel kanskje ønsket å få lov og ikke ville ha noe for det. Men hvis det er du som har spurt om hjelp så ville jeg vel synes at 300-400 er en passende pris.. Kommer som sagt ann på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå