Gå til innhold

Kjenner nesten ikke igjen noen nick lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner deg, Northernlights :-) Var gravide samtidig, så vi har jo hengt her en stund nå. Kjenner du nicket mitt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg trodde at dei fleste kjente deg da! Jeg kjenner nicket ditt godt ivertfall:-)

Skrevet

Ditt nick kjenner vel de fleste, Northernlights. =)

Jeg har vært her siden januar 2005 sånn omtrent, og har vel alltid hatt dette nicket. Er ikke den mest aktive her, så det er vel egentlig ingen som kjenner igjen nicket mitt. (Som forøvrig ikke har noe med Luvig Nessa å gjøre...)

Skrevet

jeg har hatt samme nick siden snuppa ble født, men tror ikke noen har lagt noe særlig merke til meg... men jeg har lagt merke til deg iallefall Nothernlights.. :)

Skrevet

NessaS og Gøril....., jeg har lagt merke til dere jeg:-)Northernlight......, gode gamle deg....,leser mye av det du skriver....., jeg har vært her lenge jeg, men tror ikke jeg er så godt lagt merke til jeg heller....., og godt er det egentlig:-)

Skrevet

jeg har ikke skifta og om ikke jeg husker feil har vi begge to små gutter som er fortidlig født..

Skrevet

kjenner du meg igjen, norternlights??? :) Eller noen andre? :)

Sikkert ikke, jeg har kun blitt husket èn gang på sånn der hvem-husker-vi-tråd :)

Skrevet

Hei. Jeg kjenner godt igjen nicket ditt, spesielt fra bim. Jeg har vært med siden 2005, men i perioder ikke vært så aktiv. Prøver meg litt nå her på dib, leser mye og skriver noe av og til. :-)

Skrevet

Jeg er her fremdeles, selv om jeg ikke har vært den mest aktive den siste tiden......

Skrevet

Jeg kjenner ihvertfall igjen nicket ditt, og regner med du husker meg.

Er innom kun paa kvelden som regel, men siden jeg har ekstra tid for tiden saa er jeg innom litt mere.

Naa er vi jo nesten naboer over here=)

Skrevet

Kjenner selvfølgelig igjen deg jeg ... har ikke byttet nick nei

Skrevet

Hat hatt Bttybu som nich hele tiden + "en ute og en i vente" -Det gikk galt, så da ble det "Bettybu og sjarmtrollet"... For min pode er den deiligeste lille gullklomp... (hmmm, sier DERE det samme??)

Skrevet

Det var da mange kjente her,ja. Jeg har "bare" vært på bim/dib siden mars 2005.

Synes det har vært flott å blitt kjent med mange av dere. I dag er jeg forresten så kjempeheldig at jeg skal få møte en "kjent" dibber m/fam om en time!!!

:o)

Her, i byen "min".

Skrevet

ble ikke noe handel den dagen ;o)

Skrevet

Synes det er mange nye nick jeg og:-)

Er ikke så veldig aktiv for tiden, mine to snupper på 8 uker og 20 mnd er gode til å holde meg i aktivitet.

Husker deg allerede fra BIM, jeg var der fra februar -05 til storesøster kom i nov-05. Håper du husker meg og;-)

Skrevet

jeg har vært her og på BIM siden 2003... vet ikke om folk legger merke til meg jeg? :) er ikke den som skriver aller mest kanskje...

Skrevet

Du er et at nickene jeg kjenner mest til kanskje..Liker deg hvertfall ;o)

Skrevet

kjenner deg igjen jeg.. jeg har bytta fra mamma`n til dansemusa til :

Skrevet

jeg kjenner deg jeg!

Har vært på BIM/DIB siden mars 06. Før het jeg Louise 82

Skrevet

Hehe...

Det er bare beviset på at du er for lite på DiB...

Kjenner følelsen jeg...

Skrevet

Jeg kjenner deg! Eller, kjenner hvertfall nicket ditt;)

Har vært her nesten like lenge som deg jeg, siden slutten av -05. Før det var jeg på bim i 8 mnd=)

Skrevet

jeg kjenner deg!!!!! hehe.. føler jeg i hvertfall!

Regner egentlig med at du kjenner igjen nicket mitt også... gammel traver her jeg også.... hehe... er bare ikke her inne så mye mer.. men titter innom i ny og ne.

Skrevet

jeg husker deg godt..

men byttet en del...

var gravid på bim sammen var vi også :D

kloke northernlights med 1000 visdomsord :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...