Gå til innhold

7 dager over ikm...

Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen tegn til henne enda. skal de være så vanskli. pluss negativ test i dag igjen... off:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det klaffet og hcg'n din er treig;)

Skrevet

Nå begynner dette å bli i overkant spennende. Hold oss oppdatert.

Skrevet

snart 9 dager over ikm å hatt di siste 2 dageene eg har vert litt kvalm. hehe vente me å teste litt til. tenkte å gå til legen på ondag om mensen ikke har komt til da.

Skrevet

nå er eg 9 dager over ikm.

Skrevet

ååå hvordan klarer du å vente så lenge,er så spent jeg nå altså'!!! lenge til onsdag jo. hehe...

Skrevet

Lykke til Mini LIlly. Jeg gikk 9 dager over i min forrige pp, Hadde aldri gått over før og var spent som fy. Fikk mange neg tester i løpet av de dagene. TR kom selvsagt hos meg, men håper at du er heldigere og at du er gravid.. Lykke til :o)

Skrevet

eg klarer fint å holde meg men eg vil selvsakt vite om eg er gravid elle ikke. men er redd eg berre får negative tester eg:)

Skrevet

kanskje eg skal kjøpe en ny test men eg er sikker på at den er negativ den og. stander min flaks:P

Skrevet

har bestemt meg. i måren har de gått 4 dager siden sist eg testet så eg skal teste i måren. men e sikkert negativ. men eg skal sove lenge i natt så skal eg ikke gå på do før eg apselutt må i måren tidli=) heller ikke drikke elle ete noe. skal ha et svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...