Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 ingen tegn til henne enda. skal de være så vanskli. pluss negativ test i dag igjen... off:(
Kiwi med maispire Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Håper det klaffet og hcg'n din er treig;)
Miss Misantrop Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Nå begynner dette å bli i overkant spennende. Hold oss oppdatert.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 snart 9 dager over ikm å hatt di siste 2 dageene eg har vert litt kvalm. hehe vente me å teste litt til. tenkte å gå til legen på ondag om mensen ikke har komt til da.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 nå er eg 9 dager over ikm.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 ååå hvordan klarer du å vente så lenge,er så spent jeg nå altså'!!! lenge til onsdag jo. hehe...
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Lykke til Mini LIlly. Jeg gikk 9 dager over i min forrige pp, Hadde aldri gått over før og var spent som fy. Fikk mange neg tester i løpet av de dagene. TR kom selvsagt hos meg, men håper at du er heldigere og at du er gravid.. Lykke til )
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 eg klarer fint å holde meg men eg vil selvsakt vite om eg er gravid elle ikke. men er redd eg berre får negative tester eg:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2007 kanskje eg skal kjøpe en ny test men eg er sikker på at den er negativ den og. stander min flaks:P
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2007 har bestemt meg. i måren har de gått 4 dager siden sist eg testet så eg skal teste i måren. men e sikkert negativ. men eg skal sove lenge i natt så skal eg ikke gå på do før eg apselutt må i måren tidli=) heller ikke drikke elle ete noe. skal ha et svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå