Gå til innhold

Eeeeh.. Hjelp??? (ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blødde jeg som bare det... Det fossa ut når jeg var do ista... En klump også... Blør enda..

HVA SKJER??? Skulle hatt mensen for ei uke siden... Kraftig mens som kommer SÅ plutselig? Eller har jeg mista??

Småredd her jeg sitter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hva som helst. Men, det kan godt være du har vært gravid og mistet.

Håper ikke du har Lyst til å være gravid da...

Skrevet

Det kan desverre høres ut som du har mistet ja, ellers så var mensen sen og kommer drastisk nå ! Har aldri mistet jeg, så jeg kan ikke si mer enn det. Håper noen andre her kan hjelpe deg mer ! Lykke til

Skrevet

Hadde ikke prøvd å blitt gravid nei.. Men hvis jeg har mista er det jo litt trist alikevell da...

Skrevet

Du kan jo ta en test å sjekke. Hvis du var gravid så vil den fortsatt vise positivt. Kan godt være at det kun var en blodklump og det er ikke uvanlig at kan komme. Foster vil være litt avlang brunlig klump. Vil kunne se forskjell på det og blodklump.Hos meg så hadde jeg mere vondt enn jeg blødde iallefall.

Skrevet

huff da.. får håpe det ikke er noe.. bare sen mens..

Skrevet

Joda.. Positiv test ble det. Flaks at jeg hadde en test liggende.

Jaja..Litt trist selv vi ikke prøver da.

Skrevet

Åhh..huff da...

Sender deg en klem, jeg.

Skrevet

Oi, snuppa da.....

Ikke noe gøy nei, selv om...

Klarer godt å sette meg inn i den situasjonen...

Må bare tenke positivt, når nr 2 er meningen skal komme, så kommer den!!!

Skrevet

Hvis det kan være til noen trøst, så er det så godt som alltid noe veldig galt fatt, noe som ikke er forenlig med liv når det går galt så tidlig. Skjønner at det er trist, men dette skjer veldig mange av oss. Mange av oss opplever også en slik spontanabort nær sagt uten å forstå at det er en abort.

Skrevet

å nei:( hoff *trøsteklem* håper det går bra med deg..kanskje du burde kontakte fastlegen tilfelle ikke alt har kommet ut så må du til utskrapning også burde du få en sjekk også uansett.

Skrevet

*trøsteklem* så trist da, men som ei sa her oppe, når noe slikt skjer, er det fordi det var noe galt. men, trist er det jo selfølgelig. blæh.. leser det jeg selv har skrevet.. hmm.. teit.. som om det hjelper at det var noe galt med fostret.. det er jo en like hjerteutrivende opplevelse fordet.. nei.. sender en stor klem.

Skrevet

Sender bare en trøsteklem jeg :-) Håper det går bra med deg!

Skrevet

Uff det var trist:( Ikke noe morsom opplevelse uansett om det er planlagt eller ikke. Jeg råder deg å ta en tur til legen i tilfelle alt ikke er kommet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...