Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Vi har ikke sex lengre... (jeg tror det er fordi han plutselig har blitt livredd for å bli pappa, og så nekter han kondom...) Han jobber veldig mye og sover stort sett når han er hjemme.. (ja jeg vet han jobber og ikke er utro) Tidligere orket ikke jeg sex men det var fordi jeg ikke tålte pilla i tillegg til en spiseforstyrrelse.. Men nå elsker jeg sex (som man skal og bør gjøre.. hehe) Sa i dag til sambo at jeg ikke orker å ha det slik lengre, vi må finne på ting som vanlige par, og at skal dette forholdet vare må vi ha sex... (trenger ikke hver dag, men et par ganger i uka må jeg ha.... (høres sikkert ut som en sexgal her, men det får da være måte på!) En gang hver 2 mnd er ikke nok! Blir spennende å se hva som skjer... For jeg sa til han at han må tenke ut å finne ut hva han vil med meg.. Jeg sa også at jeg vet hva jeg vil, jeg ser for meg en framtid sammen med han, men da må vi finne på mer (ikke bare sove sammen...) og ha mer sex... Er jeg urimelig?
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 jeg synes ikke du er urimelig,sex må man ha:) men har ikke vurdert andre prevansjons muligheter da? jeg skal prøve kobber spiral etter fødsel,pga tåler ikke hormonene i de andre midlene og kondom er uaktuelt (andremann som kommer på kondomen:) en kom også på pilla,hehe,er vist meningen jeg skal ha mange barn:)) men nå blir det stopp altså!! lykke til da:))
Nusse_83 Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Jeg synes heller ikke at du er urimelig. Kroppen trenger et realt knull av og til finnes ikke no bedre måte å få kroppen til og slappe av og knytte forholdet nærmere sammen. Jeg kan heller ikke ha p-piller, (får uansett ikke lov av mannen min siden jeg får veldige bivirkninger og flyr rett og slett nærmest i veggen Vanskelig å forklare det men hormonene gjør at man får det utrolig vondt inne i seg. Ikke spesielt godt for et forhold heller. Ellers kan jeg jo ikke la være å legge til at jeg har latex allergi! og at vi rett og slett har måtte "telle dager" der det er sikkert, og dager der man helst bør hoppe av i svingen Ikke den beste prevangsjonen, men holdt i fem år for oss. lykke til uansett, håper typen din tar til fornuft
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 Takk for det.. Ja vi har telt dager før, har fungert i lang tid, men plutselig så vil han ikke lengre... Vi tåler en "smell" om ting skulle gå galt med telling av dager og svingen, for her er alt lagt til rette for barn, men likevel vil han ikke ha så sikker sex som mulig.. heller ingen sex... =(
Nusse_83 Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Må være kjedelig og fustrerende. Bare for å spørre, er du ei jente som koser og klemmer mye på han til daglig? Det er som regel ikke så lange tiden man skal "ligge unna" ,med det mener jeg at man tar imot all kosen han gir, og oppfører seg normalt, men at man ikke "klenger" på han. Merker hvertfall det her hjemme at hvis jeg ikke gir han den kosen han er vant til så kommer han og tar den(det er jo koselig å få klemmer og kos og ikke bare gi) Men alle er forskjellige så det er jo ikke sikkert at det funker for deg.
OhBaby! Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 hei! akkurat nå har ikke jeg og sambo heller så mye sex. det kommer av at han er på ett prosjekt der han jobber 07-20 hver dag.. og da er han naturlig dritsliten hver enenste kveld, og vil bare sove.. det skjønner jeg kjempegodt! men i kveld har jeg en plan! hehe.. jeg har handlet inn til ost og vin, og shinet huset. da blir det nok ornings på meg i kveld! hehe... ang prevansjon,er det jo masser av muligheter dere kan forsøke da!
Nusse_83 Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 ang prevansjon tar jeg gjerne imot gode råd, ( spiral er ikke aktuelt)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2007 Ja jeg har brukt å gå bort til han å klemme å ta på.. nusse litt.. Men det skal jeg prøve å ligge litt unna nå.. se hva som skjer...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2007 Hei.. Ang prevensjon... Jeg har prøvd det som er av forskjellige typer piller Så har jeg prøvd plaster, sprøyte.... Men uansett så reagerer jeg likt på dem... Noen værre enn andre, men alle er så ikke at jeg ikke kan bruke det...Det er bare kobberspiral jeg kan prøve sier legen.. I tillegg til kondom da, eller ingen ting...
Nusse_83 Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Bare husk å ikke avise han dersom han kommer til deg da kan han fort tro at du er sur.. Håper alt går fint for dere
prøvekluten+3små Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 glajent@,kan jeg spørre hvilke reaksjoner du opplevde på piller og hormonpreparatere?har nemlig selv ikke følt meg helt vel med hvertfall ppiller..blei svimmel og kvalm og fikk hodepine av dem,så lurer seriøst på hva jeg skal finne på etter dette
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2007 Jeg ble slapp, uvell, mye magesmerter, 0 sexlyst, klarte ikke å ha sex da jeg også ble helt tørr der nede, mye mensensmerter, og diverse hudreaksjoner. Det at jeg fortsatte å gå på prevensjon når jeg reagerte var også at jeg begynte å bli mer allergisk mot andre ting, og forsterket allerede eksiterende allergi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå