Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Vi har ikke sex lengre... (jeg tror det er fordi han plutselig har blitt livredd for å bli pappa, og så nekter han kondom...) Han jobber veldig mye og sover stort sett når han er hjemme.. (ja jeg vet han jobber og ikke er utro) Tidligere orket ikke jeg sex men det var fordi jeg ikke tålte pilla i tillegg til en spiseforstyrrelse.. Men nå elsker jeg sex (som man skal og bør gjøre.. hehe) Sa i dag til sambo at jeg ikke orker å ha det slik lengre, vi må finne på ting som vanlige par, og at skal dette forholdet vare må vi ha sex... (trenger ikke hver dag, men et par ganger i uka må jeg ha.... (høres sikkert ut som en sexgal her, men det får da være måte på!) En gang hver 2 mnd er ikke nok! Blir spennende å se hva som skjer... For jeg sa til han at han må tenke ut å finne ut hva han vil med meg.. Jeg sa også at jeg vet hva jeg vil, jeg ser for meg en framtid sammen med han, men da må vi finne på mer (ikke bare sove sammen...) og ha mer sex... Er jeg urimelig?
Jumpy Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 hei du! Nei, du er da ikke urimelig. Jeg forstår deg godt jeg, man skal ha det bra sammen og ikke minst ha sex. Men samtidig har jeg lyst til å si til deg at det er veldig normalt at man har slike perioder der man har mindre sex. Når man er sliten og trøtt så orker man liksom ikke sex, man vil bare sove når man først ligger under dyna. Kan det hende at dere bare har en slik periode, og at det snart går seg til igjen? Jeg og sambo har bodd sammen i 9 år og det skal absolutt sies at det ikke har vært like stas hele tiden. Vi har våre perioder der det er lite sex og akkurat som deg har jeg noen ganger tenkt at "nå er det noe galt her, nå må vi har mer sex ellers...". Det går seg som regel til, det kommer perioder der vi har veldig mye sex også. Tror det er vanlig jeg, ihvertfall for par som holder sammen i mange år... hele livet kanskje ) Lykke til. Som sagt, du er ikke urimelig. Han bør tenke seg om. Men ha i bakhodet at kanskje finner han ingen god forklaring på hva det er han heller. Klem
Miss Misantrop Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Til Glajent@ Kult nick... Sex går i berg og dalbane, men når det er sagt, hvis en down periode varer for lenge må man faktisk jobbe med sex livet. Det er ikke bare ansvaret til den som vil ha sex. Hvis den som ikke vil ha sex vil ha et forhold så må han/hun gå i seg selv for å finne ut hva som kan tenne han eller hun igjen. Kanskje må man kutte ned på jobbing, kanskje må man sende ungene bort en stund og kanskje trenger man terapi. Sex representerer så mye og det er ikke noe godt å føle at man er redusert til en sove kamerat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå