Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har vært bortreist i over to uker tilsammen...han kom hjem i går og overnattet hos moren...jeg har gledet meg til han skulle komme hjem, men for han hold det visst med et par timer...har ringt til han to ganger i dag men han blir kjempesur og sier jeg stresser og maser, enda jeg bare har savnet han og vil ha han her.

Sa nettopp til meg at jeg kunne bare prøve meg å ringe flere ganger, han kommer når han kommer.

Jeg sitter bare å gråter, har følelsen av at han ikke vil være her i det hele tatt, og når jeg nevner det så gjør han narr av meg. Jeg er alene med barnet omtrent 24 timer i døgnet. I dag skulle jeg ut med en venninne fordi han har vært borte så lenge og jeg ikke har kunnet gjøre noe, men nå ser det ikke ut til at jeg har "barnevakt" likevel...

Hvorfor har jeg funnet en mann som bare gir en god faen i meg? Jeg er helt nedbrutt og sliten og har ingen avlastning, og det ser han absolutt ikke på som sitt ansvar...

Jeg orker ikke mer. Klarer ikke dette. Vet ikke hvordan jeg skal klare meg. Sitter bare her og klarer ikke slutte å gråte, med min lille baby i armene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: ta deg litt sammen mens ungen er våken. Selv om barnet er lite, merker det at du er lei deg.

For det andre: Om han bare har dratt til moren sin og sovet der og nekter å komme hjem uten å ha en veldig gyldig grunn til det, hadde jeg bare ringt låssmeden og kasta klærne hans ut på plenen, ringt mamma og bedt henne passe baby og tatt meg en tur ut!

Skrevet

Herregud, finn deg en ny mann. Å slutt å sutre. Tipper du tilhører kategorien ung mor...

Skrevet

Jepp MissTiger. enig m du....

å da blir det jo fri annenhver helg, + en dag i uka..osv ;))

Blikke 24/7 lengre da ;)))

Skrevet

Vær snill å gå fra ham, det gjør vondt, og det er tøft, men syns du egentlig at du fortjener å ha det sånn? Det er bedre å være ensom alene, enn ensom sammen.

Skrevet

"Sitter bare her og klarer ikke slutte å gråte, med min lille baby i armene."

For å si det rett ut, brutalt og ærlig, du virker unødvendig patetisk når du legger sånn vekt på at du sitter og gråter med babyen i armene.

Hva med å være litt selvstendig istedet?

Hva med å ta tak i situasjonen?

Er du fullstendig prisgitt den mannen, eller greier du å ordne opp alene?

I så fall, gjør det. Sett foten ned. Istedet for å sitte der og gråte, sett deg heller i respekt. Sett krav til dotten i stedet for å la ham gjøre som han vil.

Ta ansvar for ditt eget liv i stedet for å bare sitte der og gråte.

Skrevet

Du fortjener ikke å bli behandlet sånn! Hiv han ut og finn deg en mann som bryr seg om dere, det er mitt råd!

Skrevet

Ja, hva er det du ikke orker mer av?

Har du kasta han på dør siden du ikke orker mer? Så lenge du har han i hus så orker du faktsik jævlig mye mer!!

Du vet jo at han er en idiot. Og han blir neppe bedre...

Skrevet

Det ser ut som HI er meget frustrert og i kvitte_seg_med_søppelet-prosesen. Prosessen har sikkert bare akkurat begynt, så slutt å være nebbete, Tibbit..

Skrevet

helt enig med solfrid. Hun kom meg bare i forkjøpet ;)

Du må ta en alvorsprat med mannen din. Dette går ikke lengere, og det vet du. Reis bort en stund med barnet ditt. Til familie eller venner. Prøv å slapp litt av, tenk over hva du vil.

Skrevet

huff for en trist situasjon, behandle han som han behandler deg, driiiit i han og vis null interesse, skaff deg barnevakt i ny og ne( bestemor gjør vel det?) kom deg ut og kos deg. så kommer han nok krypende til korset etter hvert.....og da slår du til m at du vil "skilles" hiv ham ut, du fortjener bedre snuppa;O) lykke til.

Skrevet

Min første tanke er at han kansje er like oppgitt som deg. Han har vært borte i 2 uker. Det første som møter ham når han kommer hjem er deg som maser om at han skal komme fortest mulig, ikke for å være sammen med ham, men for å få barnevakt så du kan dra ut. Det er ikke silkert han føler seg srlig velkommen tilbake da.

Skrevet

Her har du misforstått Poamin...jeg har sagt hele tiden at jeg har savnet han sånn og gledet meg til han skulle komme hjem og vi skulle kose oss. Det var han selv som foreslo at jeg kunne ta meg en tur ut.

Det skulle også være dagen etter han kom hjem, ikke samme dag.

Dessuten blir han sur når jeg sier at jeg savner han..

HI.

Skrevet

For en syyyyyyyyyyyk story!!! Jeg kunne tenkt meg den andre versjonen før jeg kom med en uttalelse.

Skrevet

Har vært alene snart 6 uker med mannen i utlandet.

Synes mannen din virker umoden og uansvarlig! Om du vil fortsete å være med han så tenk på at det er sånn her det kommer til å være, du får ikke forandret han.

Du må nok ta et valg, kanksje både du og babyen din har det bedre uten han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...