Gå til innhold

Herreguuuud! Jeg klikker snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har småen sutret i ett de siste 4 dagene. Fra morgen til kveld sutrer han. Roper, hyler, skriker, griner, helt forferdelig! Vil kun være oppe i armene mine og jeg skal da GÅ hele tiden. Ikke alltid det hjelper det heller. Setter jeg meg begynner han iallefall å hyle. Han er 9,5mnd. Hva i all verden er det som skjer?? Jeg holder på å bli gal, og er på randen til å begynne å gråte selv også. Han har alltid vært blid og snill, aldri oppført seg sånn som nå. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Han er jo helt hysterisk fra han våkner om morgenen til han legger seg om kelden. Om natten sover han kjempegodt da. Men dagene nå har vært ett rent helvete.. Vet at andre sikkert har det mye verre enn meg, og har barn som har kolikk osv. Men jeg er ikke vant med at han er sånn...så skjønner ikke hva som skjer!:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner? Sulten? Varm? Vanskelig å gi råd, men skjønner at du blir sliten, altså! Det går bare ikke an å gå rundt å bære på et barn hele tiden!

Skrevet

høres ut som tenner. spesielt jekslene er vonde å få opp... har du prøvd å smøre på dentinox?

Skrevet

Høres ut som han har vondt en plass, da er tryggeste plassen i fanget hos mamma. Og han vil kansje bare gi klar beskjed om at det er noe som plager han ?

Sjanser for at det er tenner er gode, eller at han har fått i seg noe mat som han ikke tåler ?

Jenta mi reagerte nemlig med skikkelig frustrasjon når hun hadde magevondt.

Har du bitering som han kan bli bestevenn med ? hehe.... iskald bitering kan være god å ha hvis det er tenner på vei. Eller dentinox, selvom to av mine unger var immune mot dentinox, så fungerte den fint når tredjemann fik sine tenner.

Har han hatt avføring de siste dagene ? Kansje han har hard mage ?

Litt detektiv arbeid dette her...

Men det er ihvertfall ikke særlig gøy imens det stormer som verst, uansett årsaken ;)

Skrevet

Har prøvd dentinox, men uten hell...og også kald bitering som har ligget i kjøleskapet. Absolutt ingenting hjelper..:( Godt mulig det er tenne ja...han har ikke fått noen tenner enda,så kanskje på tide..;) Gleder meg til pappaen kommer hjem i 4-tiden, da skal han få ta seg av sutringen hans en stund iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...