fikk en gutt Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 noen link..hvor mye koster det...kan man reise tilbake til oslo?er fra oslo plss hjelp
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Dagstur til Geiranger fra Oslo blir bare stress. Det går, men er egentlig alt for langt! Jeg ville brukt minst tre dager totalt på en sånn tur.
dumme mamma Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Anbefaler og bruke hvert fall to dager. Du bruker nok 6t. en vei fra Oslo...
Gjest ->>- Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 For langt til dagstur, bare pes. Beregn 6-7 timer kjøring fra Oslo, lenger om man skal ta buss. Geiranger.no har sikkert liste over overnattingssteder i strøket. Uansett er ikke selve Geiranger noe særlig å se i seg selv - nok en norsk bygdeby, liksom. For å få fullt utbytte av turen bør man i grunn ha egen bil, og ta en tur til Dalsnibba for å se på utsikten (med mindre det er lavtliggende tåke), og få med seg ferjeturen fra Geiranger til Hellesylt.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 - og kjøre Trollstigen ned og Romsdalen opp til Lesja og heeeele Gudbrandsdalen nedover igjen. :-) Og da kan man i samme slengen ta en dag på Hunderfosssen og overnatte i Lillehammerdistriket... :-) Tar mange dager, dette gitt.... :-)
fikk en gutt Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2007 takk for alle svar dere men ..skal fly til molde...så ta ferja...tenkte vi...(fra Molde)?og...deretter...ta ferje ned til oslo?er det mulig?cruise etc? takkkkkkkkkk
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Så vidt jeg vet, så går det ikke båtrute fra Geiranger til Oslo, så da må det i så fall bli med masse bytter. Om sommeren går vel også Hurtigruta innom Geiranger, men jeg vet ikke om det er på sør- eller nordgående rute. Med Hurtigruten kommer du jo til Bergen, og så kommer du deg vel videre med div ruter. I vestlandske, sør-vestlandske og sørlandske båtruter er jeg ikke kjent, gitt... Innlandsmenneske som jeg er... :-) Uansett - dagstur er for kort tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå