Gå til innhold

dagstur til geiranger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen link..hvor mye koster det...kan man reise tilbake til oslo?er fra oslo

plss hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagstur til Geiranger fra Oslo blir bare stress. Det går, men er egentlig alt for langt! Jeg ville brukt minst tre dager totalt på en sånn tur.

Skrevet

Anbefaler og bruke hvert fall to dager. Du bruker nok 6t. en vei fra Oslo...

Skrevet

For langt til dagstur, bare pes. Beregn 6-7 timer kjøring fra Oslo, lenger om man skal ta buss.

Geiranger.no har sikkert liste over overnattingssteder i strøket. Uansett er ikke selve Geiranger noe særlig å se i seg selv - nok en norsk bygdeby, liksom. For å få fullt utbytte av turen bør man i grunn ha egen bil, og ta en tur til Dalsnibba for å se på utsikten (med mindre det er lavtliggende tåke), og få med seg ferjeturen fra Geiranger til Hellesylt.

Skrevet

- og kjøre Trollstigen ned og Romsdalen opp til Lesja og heeeele Gudbrandsdalen nedover igjen. :-) Og da kan man i samme slengen ta en dag på Hunderfosssen og overnatte i Lillehammerdistriket... :-) Tar mange dager, dette gitt.... :-)

Skrevet

takk for alle svar dere

men ..skal fly til molde...så ta ferja...tenkte vi...(fra Molde)?og...deretter...ta ferje ned til oslo?er det mulig?cruise etc?

takkkkkkkkkk

Skrevet

Så vidt jeg vet, så går det ikke båtrute fra Geiranger til Oslo, så da må det i så fall bli med masse bytter. Om sommeren går vel også Hurtigruta innom Geiranger, men jeg vet ikke om det er på sør- eller nordgående rute. Med Hurtigruten kommer du jo til Bergen, og så kommer du deg vel videre med div ruter. I vestlandske, sør-vestlandske og sørlandske båtruter er jeg ikke kjent, gitt... Innlandsmenneske som jeg er... :-)

Uansett - dagstur er for kort tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...