Gå til innhold

Fått en forbanna stor.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Invendig kvise der nede... akkurat i overgangen til låret liksom... dermed akkurat der truselinningen går og gnager...

Den er en kjempekul på størrelse med en bordtennisball.. og driiiiiit vond. Åh irriterende!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvise? Neeei..høres mer ut som en talgkjertel tror jeg. Eller OM det er kvise er det i såfall en såkalt Kong :)

Skrevet

jeg har hatt slik før et par ganger men mange år siden... det går opptil flere uker før man klarer å få tømt den, og det gjør grisevondt. Kommer da bare verk og blod, ikke noe annet.Talgkjertel sier du?? Hva er det og ev hvordan bli kvitt?? Om det er noen superkur...

Skrevet

Jeg hakke peil for jeg har en på nedsiden av rompeballen! Im stuck..lol

Skrevet

huff... ikke bahaglig ihvertfall... grr..

Skrevet

Nei,men min er nesten borte nå. Forsvinner av seg selv ser det ut som. Har ikke snøring på hva det er men en kul er det,og øm hvis jeg tar på den.

Skrevet

Høres ut som en kong ja (tror det er slik det skrives)

Hverfall di pasientene vi har som får det, må til legen for å tømme den.

Skrevet

Sånn har eg og, eg e ofte plagde me de derre. Vil ikkje kalle det kvise, men er sånn byll med verk i. Og ja det er driiiitvondt. Min erfaring er at om du lar den være i fred, så forsvinner den av seg selv. Men eg har flere ganger måtte gått til lege for å få tømt den. Noen ganger, når det er skikkeli gale får jeg pencilin også.

Lykke til med kvisa, håper den forsvinner FORT!!!

Skrevet

Hei! Det er nok det vi kaller abcess.. Verkebyll på en måte.

Ikke pirk og klem for mye, prøv å holde det så rent som mulig. Rens gjerne med pyricept visst du ikke har vanlig saltvann å skylle/rense med. Det er greit åt ømme den når er verkefyllt, men ellers prøv å la være.. Er det mulig kan du dekke den til med en kompress men la den å lufte litt..

Lykke til!

og god bedring..

Skrevet

Riktig som skrevet over, er det skikkelig ille kan man få antibiotika..

Skrevet

Ok tusen takk for råd. jeg mener de har gått bort av seg selv før også.. problemet er at den ligger sånn til at trusekanten gnager over den hele tiden og dermed blir den mer øm og vond.. men men bare å vente.. kanskje sprekker den til de grader under fødselen.. hehe det hadde tatt seg ut.

Skrevet

jeg har hatt slike.... Jeg klemmer hull på dem og tømmer dem selv. gjør jæ... vondt, men da er du kvitt plagen raskt, istedet for å gå rundt å ha vondt dagen lang. nål er greit å ha :-) rens godt.

Skrevet

auauauauauaua..... jeg hadde en sånn på puppen jeg.... og den måtte skjæres ut, ble ikke kvitt den.. Den var derimot ikke så irriterende og vond som din.. for min var på undersiden av puppen og og hadde ikke en trusekant til irritasjon.. auauauaua... fikk vondt her jeg... håper den forsvinner kjappere enn kjapt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...