Gå til innhold

Pusi!!! (advarer: dette handler om bringebærblader....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he...

Nå har jeg trasket og flydd rundt etter bringbærbladte, men får beskjed om at de er utsolgte fra produsenten. Men jeg synes å huske at du hadde kjøpt på nettet, så istedenfor å bla meg gjennom 700&ørti innlegg, så - hvor var det? Noen driver å snakker om iste igjen her, så nå...

...og så får jeg anledning til å si takk for sist, og ja - jeg har ikke fått vært noe særlig på nett i det siste - alltid deilig manisk døsende å være tilbake! Håper jeg får litt mer "alene med magen forran skjermen-tid" fremover... Ser ikke ut som du er hekta på nå, men jeg har mine håp om at du er tilbake før jeg detter for langt ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... hvor bor du? Jeg får nemlig tak i kapsler og ikke te ! hi hi....

Skrevet

Du kan jo plukke bringebærblader og tørke dem i steikeovnen og vips har du ferdig te! Det har jeg gjort!

Skrevet

Hei dahlm!

Takk for sist :) Er innom her stadig vekk (for mye hehe). Korter litt ned på ventetiden om dagene!

Hører også rykter om at en produsent skal være tom for teen. Har selv to forskjellige typer. Den ene er fra Kloster Urter. Den andre er fra Heath & Heather. Har hamstret sistnevnte, på en helsekostbutikk her, Naturli vis-kjeden. Den andre typen har jeg også hørt om en helsekostbutikk som selger, i Alta, ikke så sikker på hvilken.

Har bare bestilt kapsler fra nett, og det fra urteapoteket.no. Har ikke funnet te på nett, dessverre :/

Vil anbefale deg å kjøpe masse te når du kommer over det. Det skal jo drikkes etter fødsel også, så da har man forhåpentligvis et lite lager ;) Du kan jo prøve å ringe litt rundt til helsekostbutikker omkring og høre. Har du forresten hørt med apotekene om de kan skaffe?

Stor klem!

Skrevet

Damer! For en deilig dag! Nå har jeg vært ute i veikanten og plukket en pose full av bringebærblader, renset, vasket, tørket og sitter her med min første kopp, dette er jo kjempegodt!!!! (og jeg er her også veldig mye, så det er sagt, når jeg har anledning - det er jo veldig hyggelig, mange gode tips, mange gode klemmer, god stemning, og fint å få litt tid til å virkelig kjenne på dette vi er oppe i...)

Vil bare dele en liten sommerstund med dere:

Min lille toåring ble med ut. Han hoppet som en gjeit nedover veien, og kom til meg med allverdens vekster, pratet og lo. Vi har nå innstallert oss på Biristrand hos svigermor og skal være her til det smeller. Det er sånn en fantastisk utsikt utover Mjøsa, og været rullet inn gråblå skyer, det var svalt og varmt, sommer med en liten eim av fjelluft. Jeg satt meg bare ned på veien og plukket, og rundt meg tuslet Åsmund, som fortalte på sitt vis om alt han så og tenkte på. Og innimellom kom han og la seg inntil meg og smiiiiilte og ga meg en god våt kos. Det var godt å bli minnet på meningen med å gå slik å ruge, stabbe rundt på hovne føtter, det kommer så gode siklevåte klemmer i den andre enden...!

Skål!

(Takk for tipset, nå har jeg så mye te, at de erter meg og spør om jeg har termin i desember...)

Stor klem tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...