vero:o) Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 jeg legger meg alltid halveis på magen liksom på sia åsså litt over.. kom til å tenke på at det kansje ikke er så lurt?? eller kan du ligge sånt helt til du ikke klarer mere?
Athina' Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror nok du kan det, for babyen ligger godt å vattert inni der :-) Så noe i fjor i syden jeg ikke trodde var mulig - det lå ei dame ved siden av meg på stranda og hun sola magen. Når hun reiste seg var den DEN magen på henne, i allefall ca 8 mnd, å ikke hadde hun laget hull til magen heller. Var helt sykt å se på hehe
Trønderjente82 Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Jeg er 25 uker på vei og sover fremdeles på magen. Så lenge det ikke er ubehagelig for deg, så er det ikke farlig for bebissen:)
jegersåglad Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 jeg spurte jordmora mi om det,siden jeg elsker å sove på magen og ho sa at jeg måtte bare ligge sånn så lenge jeg orket,ikke farlig i det hele tatt:)
Adriansmor med tulla Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Du kjenner fort selv når du ikke kan ligge sånn...er helt avhengig av å ligge sånn som du får å få sove går enda bra men når kommer lenger uti blir det dårlig med nattesøvn ja får da blir det vondt å ligge sånn... ble iallefall det med første mann.......
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Jeg må ligge slik så lenge jeg klarer, ellers så blir isjias-nerven min bare verre hvis jeg ligger på ryggen hele natten... :S
Ranveig R Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Så lenge det ikkje er vondt eller ubehagelig er det fritt fram å ligge på magen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå