Tonita Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Er ganske fortvila.... Skal begynne å jobbe om ca 1 mnd og har ikke fått bhg-plass til snuppa enda... Jobben jeg har fått meg er i samme bhg som vi har søkt om plass til henne i. Hvis jeg ringer opptakskontoret, tror dere jeg da har mulighet for å snike litt i køen siden jeg skal jobbe på samme plass? Bør jeg snakke med styrer heller? Er en kommunal bhg. Hjelp!!!! Noen ukjent dagmamma er uaktuelt.
Solitude Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Kansje snakke med styrer først og høre om hun/han tror du har sjans å komme inn ? Kansje hun kan legge inn et godt ord eller noe..? Har egentlig ikke så mye peiling, men bare noen tanker ifra...
Tonita Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Huff, tenker på det dag og natt. Er så gla for å ha fått jobb, men må jo ha noen til å passe henne...
Solitude Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Skader ikke å prøve snakke med enten styrer eller barnehageetaten på mandag, forklare situasjonen og si at du begynner å fortvile litt på hvordan du skal få dette til å gå opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå