Gå til innhold

lille gullet har røde prikker over hele kroppen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt feber noen dager og øyekatar. Det klør ikke og ligner ikke på vannkopper men små mini prikker.................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm enten kan det være stikk fra feks. knott, eller så er det vannkopper. Slik det startet for min datter iallefall. Gikk ca 3 dager før de virkelig utartet seg til store blemmeaktige vannkopper. Vanskelig å si altså !!

Skrevet

Ligner det på små kviser? Da kan være den 4.barnesykdommen eller så er det bare varmeutslett.

Skrevet

Mini fikk også dette for en stund side, fikk lege til å se på han og dem sa det at det er ofte vanlig å få prikker i forbindelse med virus o.l :)

Skrevet

Lurte på 4. barensykdom jeg også..... Hun har det over HELE kroppen... Ikke et sted har unngått det...HUff. I ansiktet sr det ot som elveblæst....

Skrevet

Har du tatt glass testen ?

Sett om prikkene forsvinner eller om du fortsatt kan se de ?

Skrevet

jepp de blir borte

Skrevet

Hvis han er slapp eller virker som han er plaget av de så ville jeg tatt tur til legen. Hvis han virker ok til tross for feberen, og ikke virker plaget så ville jeg avventet litt for å se om det gik over av seg selv. Eller om det ble verre.

Skrevet

feberen har gått ned litt men hun blir bare mer og mer grinete....

Skrevet

Da ville jeg ha tatt henne til legen, og kansje fått han til å ta en crp bare for å sjekke om dette er noe som må behandles med antibiotika ...

Eller om det finnes en salve eller noe du kan smøre på, hvis det virker som hun klør i utslettene ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...