Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Dem er jo ikke riktig navla, svirrer rundt her hele forbanna tida og parrer seg i vilden sky! :/ Knipser til mange, hiver dem i do. Men neida, det er fremdeles like mange her! WHY?!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Noen råd: 1: Kjøp fluefangere - fås f.eks. hos Felleskjøpet og noen farvehandlere og byggvare 2: Monter fluenetting i vinduer og la disse stå åpne 3: Vinduer og dører du ikke har fluenetting i bør holdes mest mulig stengt. 4: Kjøp sånn "flue-griller", sånn med sånt blått lys i - den tiltrekker seg fluene. Ikke heng den opp midt i huset, heller ute på verandaen eller no'. Det ene rådet utelukker ikke det andre!
Solitude Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Kom også med råd ang. knott.. Når vi var på ferie i Danmark i fjor, så hadde vi en helvetes dag med SINNSYKT mange knott som bare var sååååå glad i MEG .. *AI,AI,AI* Var nesten dekket av de ekle krypene, børstet de av men kom nye tilbake i samme øyjeblikk. Ente med at jeg fik nok av "monstrene" og insisterte på å gå tilbake til bilen. Og selv da så "angrep" de bilen, og vår lysegrå bil så mer som svart ut ! Planlegger en tur til danmark litt senere i år, men må ha noen løsning på disse krypdyrene før reisen
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Tusen takk for råd!! De fluene er så sinnsykt innpåslitne også, blir helt gal! hehe... Men nå skal dem VEKK! *mohhahaaa* Ang. knott så er det vel bare myggspray, mygglys osv jeg kan gi råd om Åsså om noen er plaget med at humler, veps e.l svirrer rundt deg heeele tida, kan det hjelpe å bytte parfyme! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå