Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Min lille prinsesse på 3 1/2 måned har plutselig begynt å sutre så forferdelig... Hun sutrer og vil ikke ha pupp, hun tar flaske men begynner å sutre etter en stund da også. Tidligere har hun sovet natta gjennom, men nå sliter vi med å få i henne nok melk på kvelden så hun våkner 1-2 ganger på natta. Jeg fullammer ikke, hun får både mm og mme.. Hun ser ikke ut til å ha vondt for hun lar seg trøste... Burde jeg ha begynt med grøt til henne? Hun spiser seg liksom ikke nok mett til hvert måltid pga sutring, så da blir det oftere mat..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Du sier jo selv at hun ikke blir mett nok. Jeg ville ha prøvd med litt mer mat. Hun er jo snart 4mnd. Selv har jeg en super-sutreunge, gikk over fra gråt til sutring da hun var 4-5 mnd. Det er utrolig slitsomt. Helsesøster sier at noen unger "bare er sånn". Håper du finner noe som hjelper da!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Problemet er at hun nekter å ta både pupp og flaske og derfor tror vi at hun ikke blir mett nok. Nå går det litt til og fra mellom sutring og skikkelig gråt.. Hun roer seg kun når jeg bærer henne i sjalet..
babyandme Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Det kan jo være pga tenner som er på vei opp? Kan jo ta en stund eller komme raskt de. Mange barn sutrer jo endel for det klør i gomene deres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå