Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Jeg er 23 u på vei og oppdaga akkurat ved en tilfeldighet at samboeren min har laget seg side i Nettby. Ikke så mye å reagere på det, men da jeg begynte å se hvem han hadde lagt til som venner reagerte jeg kraftig. Av 49 venner, så var det 9 damer han har vært sammen med eller hatt et forhold til. 3 av disse xène har vært skikkelig ekkel med meg etter at vi ble sammen. Har vært sammen i 5 år nå. De har sendt stygge mld og løyet mye om meg så vi kuttet dem ut (trodde jeg...) I tillegg så har han lagt til et par andre damer han ikke kjenner en gang, og de er 12 og 14 år yngre enn meg, og IKKE gravid og stor og uformelig.... Jeg ble helt knust av dette. Sikkert mye hormoner som ikke hjelper til her og da men... Jeg spurte ham om hvorfor han ikke bare har fortalt meg om dette, men da sier han at han ikke har tenkt på det. Dette er noe han sitter og holder på med på jobben. Da hun ene ukjente lurte på hvem han var, så svarte han hvor han bodde og at han hadde 2 hunder. Ikke et ord om samboer, eget barn, mine barn og et på vei.... I tillegg så leste jeg at han flørtet med en av de 9 xène. Det gjør så sinnsykt vondt. Kjennes ut som jeg går sund inni meg. Sikkert ikke noe særli for barnet heller at jeg ikke spiser noe særlig, sover 3-4 t pr natt og gråter masse. Huff for ei smørje. Han jeg har barn med fra før var utro mot meg i 10 år før jeg oppdaga d. Og de samme svarene på lager: vet ikke hvorfor jeg ikke sa noe, vet ikke hvorfor jeg gjorde det. Etter at jeg ble gravid har jeg blitt sjalu og dette er ikke til å holde ut. Hvis jeg har kontakt med en mannlig venn fra fortiden, så får jeg masse spørsmål om vi har hatt sex osv. Rart han ikke tar hensyn til meg når han er så sjalu selv. Det hjelper ihvertfall ikke at alle disse damene er alt fra 5 år og ned til 14 år yngre enn meg. Hjelp meg. Overreagerer jeg????
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Gi`n en kraftig tupp midt mellom beina..fy faen. Hadde det vært MIN mann skulle han fått så øra flagret herfra til glade jul!!!!! NÅ må du være hard i nøtte,putte bein i nesa og tenke på deg selv! Enten,kutter han ut,ellers så får`n pelle seg ut. INGEN får i pose og sekk. Er`n ikke fornøyd med posen så ben ta sekken og stikke.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Vi har snakka sammen og han har sletta de fleste (3 igjen) Han la seg langflat og har bedd om unnskyldning og sagt at han kan kutte ut hele Nettby. Men det er ikke det som er problemet mitt nå. Som jeg sa til ham: alt hadde vært bedre om han hadde vist meg siden og fortalt alt med en gang, og ikke lagt til disse forbaska x`ne så hadde jeg stolt på ham. Har sagt at jeg ikke vet om jeg klarer dette og at jeg har mest lyst til å bare flytte fra ham. Men så var det dette med babyen da... Ganske skremmende med å være så deprimert. Jeg som var så glad for at vi skulle ha et barn sammen, føler bare likegyldighet til alt nå. Har ikke delt rom med ham siden mandag heller. Klarer ikke at han skal se meg naken så stor og feit som jeg er nå. Jeg pakka og dro på hytta i 3 dager mens jeg har gått lange turer og rast og skreke. Lurer på når det blir tomt for tårer og når smerten skal gi seg litt. Jeg setter ihvertfall stor pris på å få skrive med deg og få ut litt av "gørret" Takk skal du ha :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 hei. jeg er helt enig med mammaen til emilie. du må tenke på deg selv. Klem
stolt mor til to:) Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 dette er det mest forferdlige du kan gjøre mot ei gravid dame, akkurat som vi ikke har nokk dårlig sjøltillit fra før liksom. jeg hadde ikke taklet dette og sendt han på dør, den dagen jeg hadde sett dette på nettet. han har ingenting på nettby å gjøre, iallefall ikke lagt til ex'er som venner. UHØRT, disse mannfolka tenker ikke lenger enn nesa si noen ganger. har jeg vært deg så hadde bæggen vært pakket for lenge siden. MEN: så kommer det til syvende og sist at dere skal jo barn sammen, å et barn har jo rett på et stabilt hjem, så tenk først og fremst på om du kommer til og stole på han framover. uten tillit er det ikke noen vei å gå, mener jeg!! men klarer du å komme over dette så jobb med forholdet:) Håper det ordner seg for dere/deg for barnets skyld å
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Hei igjen. Problemet med slike ting i et forhold er jo at de først og fremst aldri forsvinner helt. man kan snakke om ting,og den som har vært "slem" kan legge seg flat og alt det der og love å aldri gjøre det igjen. Men så sitter det en igjen da, den som er blitt såret. Med tanker og følelser. man får aldri egentlig snakket nok om slike ting når det først er skjedd noe. Den som er såret vil snakke og snakke,mens den som HAR såret sier "er vi ikke ferdig med det der?" Uansett hva du gjør så kommer det til å hjemsøke deg. Kanskje noen uker,kanskje måneder eller i værste fall år. Forhistorien din med en utro eks som bedro deg i laaang tid gjør jo ikke saken mindre sårbar for deg heller. Du kommer jo selvfølgelig til å være redd for at det skal skje igjen, det er din fulle rett og slik vi er skapt. Erfaring kan føre til så mangt. Når DET er sagt, er det uansett ingen andre enn du som vet innerst inne hav som er best for deg. Kanskje du egentlig har det best alene med dine barn? På tide å kun ta vare på deg selv og ditt..på tide å blomstre?? Svaret ligger hos deg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 vet du hva mammaen til emilie,det var bra skrevet! det fikk t.o.m meg til å tenke mer på meg selv, kanskje på tide jeg osså kan få lov å blomstre!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Ikke for å være frekk, men jeg synes det blir litt drøyt å forlate han fordi han har hatt kontakt med noen av ex`ene sine og ikke fortalt deg om dette. Skjønner at du blir såret og sint, men dette er en mann du tross alt har bestemt deg for å stifte familie med og er forhold burde tåle mer enn dette. Han har jo ikke vært utro mot deg heller, slik som ex`en din var. Blir nesten litt skremt av at folk råder deg til å forlate han pga dette. Dere bør sette dere ned og få snakket skikkelig ut. Og fortell at du føler deg såret over dette. Det er bedre å få luftet tankene dine enn å hive han på dør. Lykke til og håper alt ordner seg for dere!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 fy flate for en dritt gubbe!! skjønner deg kjempe godt, er ikke lett.... først og fremst ville jeg fått`n til å slette profilen sin på nettby,, skjønner ikke hva de skal der inne egentlig. er ikke det enda en "date" side da? har jo msn om en skal "chatte"... sender en kjempe stor trøste klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Jeg og samboeren min traff hverandre på nettet. Jeg hadde en helt strait profil, og noen helt anminnelige bilder. På to mnd fikk jeg 2000 mail. Mange hyggelige mail, men VANVITTIG mye tilbud om sex. Som sagt hadde jeg to bilder som så ut som passfoto. Fa nakken og opp. Og jeg er helt vanlig. Samboeren min skrev en lang mail og etter mye skriving frem og tilbake møttes vi på date. I løpet av to uker, hadde vi begge slettet profilene våre. Begge synes det var helt naturlig. Han sa kjapt ifra at det var ikke noe kult om dama hans fikk sånne type mail daglig, og jeg er enig. Vil ikke at jenter skal søke kontakt med han på den måten. Den type kontakt er HELT unødvendig. Man kan godt si at det er jo bare litt spenning, og ikke utroskap, men spør du meg er det unødvendig. Du bare sårer partneren din, og er du i et godt forhold er du ikke interessert i den type opmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Ja nå har vi fått snakka skikkelig ut. Jeg har grått så jeg ikke tror jeg har noen flere tårer igjen, og det går bra ei stund, men så kommer de ekle tankene og det spygrønne monsteret (sjalusien) igjen å så må jeg grine litt igjen. Tror det er veldig mye hormoner og usikkerhet her nå, men det blir bedre kjenner jeg. Føler meg bare så utrolig tykk, feit og usexy akkurat nå og det såra meg skikkelig at han ikke har fortalt meg om dette. Og attpåtil skrive med totalt ukjente damer??? Han sier at han skjønner at jeg ble veldig såra av dette og at han har gjort noe dumt. Lurer på hvordan jeg hadde reagert hvis jeg ikke hadde vært gravid. Ikke tatt det så ille kanskje ikke for da hadde jeg kunnet konkurrert med disse unge sylfidene føler jeg ;-) Men jeg syns det skal være likt for oss begge. Han vil ikke at jeg skal ha kontakt med mine xèr og da syns jeg at det skal gjelde ham og. Ikke urimelig det! Vi er fortsatt kjærester og jeg har flyttet tilbake i senga igjen :-) I helga skal vi en liten kosetur til Sverige. Håper bare at jeg kan klare å stole helt på ham igjen og at vi får det like godt som vi hadde det uten den lille klumpen som ligger og gnager litt i magen. Får ta tiden til hjelp her. Tusen takk nok en gang til alle der ute. Det er så godt å kunne skrive med andre og få ut litt frustrasjon samtidig som jeg får høre hva andre mener om denne saken. Klem
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Svaret lå hos deg Ønsker deg alt det beste .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå