Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Ble strippet i dag, og er spent på å høre om noen har erfaring med effekten av stripping?
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 hei.. lurer på det samme.. ble strippet i går.. ikkenoe skjedd enda.. livmortappen hadde krympet også..
kleika Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 hejsa jeg ble strippet med førstemann,og fødte samme nat,men jeg var osse ni dage over tiden og havde åpning i forvejen så tror det kommer lidt an på hvor moden man er,stripping er jo at åpne livmorhalsen lidt ekstra for at få rierne igang,om det hjelper er individuelt.
*juligutten* Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 det har ikke hjulpet på meg,hadde 1-2cm åpning når hun gjorde det....fikk bare litt blødninger og lette kynnere...sikkert veldig individuelt ja:)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Sist gang var fødselen igang, litt mindre enn to dager etter stripping
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 ble strippet med nr 3,9 aug.han kom 21 aug.. var bare vondt,aldri mer...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Tror det kommer litt an på hvor moden du var da du ble strippet, og hvor hardt h*n tok i. Jeg ble vurdert litt over halvveis på en eller annen modningsskala sist, og gynekologen sa han tok i så mye som han kunne. Jeg hadde murringer allerede på tur hjem, og gutten ble født samme natt. Prøver gjerne igjen om jeg får muligheten! Hvem snakker dere med for å få bli strippet? Legen min vil ikke "henvise" meg. Snakker det bare bort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå