Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Han var ute med noen fra jobben,og en av disse karene traff på en dame som mannen min ikke synses var noe oppegående,for å si det på den måten.Han sa hun virket helt syk.Og dette sa mannen min til han karen da han ville være med hun damen.Da klikket det for henne,og hoppet på mannen min,han prøvde å holde henne unna og da beynte hun å rope at hun ble voldtatt og trengte jelp.Dette var midt på bryggen i Bergen...Ikke den mest folketomme plassen i byen.Hun fikk tak og klorte noen svære merker på halsen hans. Han karen ble med alikavel,men ringte etter en stund.Da hadde de gått bak noen hus,og hun hadde brgynt å suge!! han.Og plutselig hadde hun tygget til hardt!! Ikke greit å være kar her i Byen:)
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Så sykt!!!!! Mange syke mennesker i denne verden ja! Mannen din skulle anmeldt henne, min mening, men spørs hvor mye han gidder å gjøre ut av det.
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Er faktisk enig med emblamamma. Det er sikkert vitner på det som skjedde. Huff, stakkars:(
TA 1980 Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Ja finnes mange galne folk her i verden......Huff!!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Hun har visst prøvd å ringe han senere,så han har nummeret.Så jeg har sagt han får ringe for å si at han ikke har glemt henne.Jeg er enig at han burde anmelde henne,men det vil han ikke.
PlussogLinus Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 er jeg den eneste som er skeptisk nok til å tenke at mannen din kanskje gikk på en smell med denne dama selv.... og nå dikter han opp en vill forklaring om hvorfor han har kloremerker på halsen og hvorfor en dame kanskje kontakter han.....? men selvsagt hvis det er masse vitner til galskapen så er det jo all grunn til å tro han. mener ikke så noe tvil om det ikke er grunn til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå