Gå til innhold

Overtidsklubben 07.07.07.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange medlemmer blir vi i dag, da tro? Kanskje noen føder på denne magiske datoen? Jeg gjør nok ikke det. Ble strippet på min 2. overtidstime i dag. Skal ta mer modningsakupunktur i ettermiddag, tok også på torsdag, og jeg har blitt mer moden på disse to dagene. Håper det skjer noe før neste overtidstime som er på mandag.

Alt er bra med meg og veslegutten. Mengde fostervann var fint, strømningen gjennom navlestrengen var bra, og han beveger seg mye, som han skal, derfor vil de ikke sette meg i gang. Fikk beskjed om å følge nøye med på bevegelsene til veslegutt, og komme med én gang hvis det ble mindre bevegelse.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på overtidskontroll i går. Blir satt i gang på mandag om ikke ting skjer av seg selv i helga, noe jeg betviler... Har hatt mye mer kynnere etter akupunktur på torsdag, men det blir liksom ikke noe mer enn det. Er skikkelig drittlei nå.

Er 14 dager over i dag.

Skrevet

Vil bare sende noen trøstende ord fra ett tidligere "æresmedlemm" av denne klubben.

Jeg gikk 13 dager over tiden - føler med dere!!!

Jeg ble satt igang med modningspiller da jeg var til overtidskontroll på 13 dag over pga lite fostervann - ellers hadde vesla det bra i magen.

Fødsel og alt har gått greit :0) nå er vi hjemme og koser oss!!

Kommer med fødselshistorie senere!

Hold ut - det ordner seg :0))))

Fødestøv er herved sendt ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

er du 16 dager over, hvilket sykehus hører du til??

Skrevet

her er det 8dagen over:(er ganske lei ja....skal på sykehuset for overtidskontroll på mandag håper de ikke sender meg hjem igjen da...er redd for at ungen skal bli for stor pga mor og mormor har hatt for trangt bekken og ikke har kunnet fø vaginalt,åssa har de ikke ville sjekket meg fordi jeg er over 160 høy...noe som jeg syns er veldig dumt...for jeg er bekymret for at det skal gå galt:(

Skrevet

Svar til mummimammo: Jeg hører til Asker og Bærum sjukehus. De sa at Lillehammer setter igang en uke over termin, men at alle andre drøyer det til to uker eller mer over. Men jeg har en følelse av at det nesten bare er Asker og Bærum som drøyer det så innmari med å sette igang. Høres ut som de aller fleste settes igang to uker over termin.

Det de sa til sitt forsvar var at for tidlig igangsettelse som regel ender med keisersnitt, tang eller vakuum. Jeg nevnte at i Europa settes gravide igang i uke 41, det kunne de bekrefte, men samtidig så er det visstnok flere keisersnitt i Europa enn i Norge.

I tillegg sa de at siden mens-terminen min er fem dager senere enn UL termin, så var det ingen fare å vente. Hvis mensterminen hadde vært før UL termin, hadde de vurdert tidligere igangsettelse.

Jeg får bare smøre på med mer tålmodighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...