Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Skal på fest i kveld.. og lurer på om jeg skal ha på det eller ikke... Tightsen går sånn midt på leggen.. Dongeriskjørtet midt på lårene.. Klarer ikke bestemme meg om jeg liker det eller ikke!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 jeg har brukt det masse synes det er fint,, bruker mye tunika med tights under også..
Katja Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Ærlig spørsmål krever ærlig svar: så nei, jeg syns ikke det er fint. Jeg syns det er fint på små jenter og ungdommer, men ikke på voksne damer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Nei, det syns jeg ikke er pent... desverre. Men det er ikke dermed sagt at du ikke kler det )
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg er 22 år og går med det, og føler meg absolutt ikke som voksen dame;) HI er født i 1988 står det på profilen, så da kvalifiserer hun kanskje til ungdom da?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Det er kjempekult! Som noen over sier så kommer det kanskje an på alderen, men samtidig har antrekket mye å si. Jeg går masse i det, er 23 jeg da !
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 jeg synes det er fint på andre. men ikke meg selv. føler meg rar i det. å vil si jeg er ung, men kanskje jeg er gammel i stil.
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Jeg som er skikkelig gammel synes det er fint, men bruker det ikke selv. Kanskje jeg skulle prøve det en gang?? Bare for å irritere de som synes jeg er for gammel til det?? ;o)))
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Jeg synes det er fint,bruker det selv og;)
groma80 Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 det syns jeg rett og slett er "slutty"!! som noen skriver her; det passer på småjenter.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 jeg bruker det (18) søstra mi bruker det (29) og mamma bruker det (52) så slepper man og føle seg extra naken (føler meg naken bare med skjørt) det er fint,kult og praktisk så slepper man blålilla kalde kritthvite lår også.. jeg elsker den stilen ihverfall og tilber tightsen =)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 groma80, synes du det er mindre "slutty" uten tights ?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 en ting til, kommer nok veldig an på hvor du bor tror jeg I oslo løper så og si alle rundt med dette antrekket om dagen, fint !
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 mer slutty og gå med bare skjørt der hvem som helst har tilgang da... heeh.. ser for meg mamma i tunika eller skjørt UTEN tightsen det hadde vært mer slutty... hvordan kan du kalle det slutty når man tar på seg mer klær lissom? forvirra du eller?
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 eing med deg, dongeriskjørt med tights under er for småjenter, men tights og tunika er for alle.............mener jeg da:)
Libido- Skrevet 7. juli 2007 #20 Skrevet 7. juli 2007 Nei! Enda fælere med hvit gjenomsiktig tights som viser celulitter osv.
hit og dit Skrevet 7. juli 2007 #22 Skrevet 7. juli 2007 Eg har aldri likt dongeriskjørt, uansett form. Liker best det stoffet i jakker eller bukser. Andre typer skjørt med tights under kan være fint, men det kjem ant på skjørtet, personen, tightsen og været.
Carnivale Skrevet 7. juli 2007 #23 Skrevet 7. juli 2007 Nei, jeg syns det er kjempestygt faktisk. Tights med tunika er ok, men de der korte dongeriskjørtene...grøss.
M by M Skrevet 7. juli 2007 #24 Skrevet 7. juli 2007 Jeg syns det er pent på jenter med lange, tynne ben også med pums til. Jeg kan ikke gå med det fordi jeg har så korte ben så om jeg tar på tights, kutter den på en måte bena mine og jeg ser bare tjukk og rar ut. Men dongeriskjørt er kult og det går jeg masse med :-)
M by M Skrevet 7. juli 2007 #25 Skrevet 7. juli 2007 Ser dere vurderer det etter alder. Moren min er 41 og lavere enn meg, men hun har kjøpt seg et par tigthser i litt voksen stil men perlekant nederst også går hun med forskjellige knelangeskjørt til når hun skal pynte seg og på henne ser det voksent, fresht og bra ut. Men da er antrekk og tilbehør voksent og ikke slik fjortisene går kledd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå