Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Førstemann kom 3 uker før tiden og fødselen gikk kjapt og greit. Er det noen som vet om det er sjanser for det samme med andremann og ? om det er noe form for mønster her ?
mamamaria Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Vår første kom 3,5 uke før termin, fort og grei fødsel (5 timer - eller egentlig kun 3 timer fra de virkelige vonde riene begynte). Nestemann kom 10 dager før termin etter en fødsel på 1,5 time. 3.mann kom 2 dager etter termin etter fødsel på 50 min. Her kommer de altså senere ut i svangerskapet for hver gang, men det går også fortere for hver gang ;-)) Venter nr 4 nå... går sikkert en uke (minst) over termin og har fødsel på 10 min. eller noe ;-)) Vet ikke om det er noe 'mønster' når det gjelder når de kommer. Tror at hvis du har født prematur før at de er litt ekstra obs på at neste barn også kan bli prematurfødt, men er ikke sikkert. Men når det gjelder hvor grei og fort fødselen går, så tror jeg nok det kan være et slags mønster ja. Jeg forventer ikke at jeg plutselig bruker 20 timer på å føde nr.4 for å si det sånn. Og jeg har alltid hatt masse åpning (opptil 6 cm) uten rier, men har da også alltid masse kynnere gjennom hele svangerskapet som (på slutten) gjør at jeg får åpning. Så regner med det blir likt denne gangen og. Har masse kynnere nå også.
monna26 Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 min mor fikk tre uker før termin med begge, og jeg fikk førstemann tre uker før... så kan jo håpe på ett mønster der har masse kynnere denne gangen. var vel oppi rundt 6cm åpning sist før jeg kjente riene. fra da gikk det vel ca to timer til trulte var ute... får bare håpe at det går kjapt og litt før termin denne gang også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå