Kondis som en murstein Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet om den er å oppdrive i Fredrikstad/Sarpsborg-området? Jeg har spurt i et par av butikkene, men de har bare sett rart på meg... Har jo sett her inne at det er mange som har den og synes derfor det er litt merkelig at de i butikken ikke visste hva jeg snakket om ) For det er vel stort sett det samme utvalget de har rundt omkring i landet....?!
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Ja, men jeg lurer på om kanskje ikke de har slutta og føre den nå? Ikke helt sikker.. MEN be de ta en tlf inn til Aarskog, og få bestillt en eske... Det er 3 i en eske, og de 2 andre burde det ikke være så vanskelig og bli kvitt... (ja, har jobba på nille noen år ) )
Kondis som en murstein Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Tusen takk ) Han er veldig allright han i butikken nærmest meg, så det ordner han sikkert!!!
Gjest otilie79;) Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 De hadde sånne på Nille her i Bodø. du kan jo evt ringe dem og høre om de vil sende til deg?
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 De har sånn puslematte på biltema, og den er visst billigere har jeg hørt. Vet jeg har sett puslematta på den lokale Nillebutikken her (Vinterbrosenteret).
Gjest otilie79;) Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Fant sånn puslematte inne på nettbutikken til biltema:o) Guri så mye rart de hadde der inne:) Du finner sånn matte under fritid og uteleker:) Kostet ca 60 kr:)
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Vi kjøpte nettopp på nille i stvg,
Kondis som en murstein Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2007 Er det forresten ftalater i den matta?
Kondis som en murstein Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2007 Ok, får ta en tur dit også da ) Takk!!
Odine! Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Vil anbefale deg å prøve å få tak i ei matte med store brikker. Våre hadde for små, og de gikk fra hverandre hele tida. I tillegg var det lett å røske løs smådeler fra matta.
Lille søtnos Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Les denne tråden ang ftalater, den ble akkurat lagt ut på småtroll. Det skal visstnok ikke være det i denne matten. http://www.dinbaby.com/forum/thread/8734854
Lille søtnos Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Brikkene er for såvidt store også. Den er også ment for å kunne ligge på, ikke bare et leketøy slik de selger i noen lekebutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå