Gå til innhold

hvordan ser man ar noen er gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid lurt på dette.

Hvordan ser man på en person at hun er gravid..og det før hun vet det selv?

Da jeg var gravid medmi første..så kom avdlederen bort til meg

har du npep¨gang? jeg ble helt skipla, for var en mandag dette og lørdagen før hadde jeg testet positiv..5 dager over tiden..

Måtte jo si jeg var det da..da sa ho har sett det på deg lenge..

(jeg jobbet der man har tunge løft..derfor ho spurte..for da slapp jeg å løfte tunge ting :) )

Men hovrdan kunne hun se det før jeg visste det selv?

Noen som vet hva det er man ser når det er sååå tidlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble nesten sikkelig irritert da mammaen til en vennine av en vennine sa att hus så på meg att jeg var gravid. Jeg hadde ingen mage, hadde gått ned 5 kg pga kvalme og hun sa att hun så de på ansiktet mitt. Men hun har sett meg 3-4 ganger før og det er leeeeenge siden. Så hvordan kunne hun se att jeg var gravid da?? Tror det er noe de bare sier...Men sånn som avdlederen din kunne jo kanskje ha det på følelsen...de synes jeg er mer naturlig...nekter å tro att folk kan se det på ansiktet...:) i alle fall ikke i min situasjon

Skrevet

Svigermor påsto at hun hadde sett det på øynene mine lenge før vi fortalte til henne at jeg var gravid.....

Hun er liksom ikke typen som bare sier sånt heller, så jeg måtte nesten tro på henne. Men synes det er veldig rart da...........

Skrevet

Bestemor har en sånn radar hehe :) hun ser det på øynene sier hun.. Når tanten min hadde fått ene kusinen min (hun var vel 1-2 mnd) så skulle de på besøk til bestemor, i det de kommer inn døren så sier bestemor "i all verden, er du gravid IGJEN?" tante ante ingenting om det og bare fleipet det bort,, men hun var gravid ja hehe :)

Skrevet

Oldefar sa han så det på meg...hadde sagt det til bestemor etter en konfirmasjon,at han trudde jeg var gravid.Var da bare 3 uker på vei.Men aner ikke hva han så...

Skrevet

Mammaen til kjæresten min ble ikke overrasket da vi fortalte at jeg var gravid, selv om det ikke var helt planlagt og vi bare hadde vært sammen i åtte mnd. "Ja, jeg tenkte meg det" sa hun. Skummelt:-s

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oldemor sa til min bestemor at "det var nå koselig detta", og refererte til de 2 barna som lå i magen hennes, uten at ho visste det selv!!

Når jeg ringte farmor denne gang og fortalte at hun skulle bli oldemor igjen, så sa hun " åh, det var på tide du sa detta, nå har jeg venta du skulle ringe..." Hun hadde også sett det på meg....Aner ikke hvordan, men de gamle er eldst :o)

Skrevet

Jeg tror det er noen som bare kan se det. Var en mann som kom bort til meg i uke 6 og sa at jeg så så lykkelig ut og spurte om jeg var gravid! Jeg mistet og ble gravid igjen etter 3 måneder. Samme mannen(kjenner ikke ham godt) kommenterte det igjen før uke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...