Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Er så mange som er så opptatt av disse nettingtrusene... Hva er det så er så bra med de? Jeg har aldri født før, så jeg er jo helt grønn på dette området, men ser veldig mange prater om disse... Noen som kan svere en uvitende?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Er store "hullete" engangstruser man kan få på sykehuset...ekstra god plass til bleie/bind i etc...Tror ikke de er så utrolig bra sånn ellers, men når man har født er de nok gode fordi de er så store og elastiske Men ville nok ikke brukt de uten bind eller bleie i... Man kan og få kjøpt pakker m slike på apoteket..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Ok.. slik å forstå ja.. er så mange som snakker om disse..
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Hehe, nettingtrusa ja! Ho er flott! Myk og tøyelig, passer de fleste. Og aller best: Kastes etter bruk og er derfor hygieniske. Du slipper dine egne skitne truser på sykehuset. Sist gang jeg var på barsel, laga de nettingtrusa om til ammetopp, ved å klippe hull i skrittet. Var god å ha på når puppene var enorme og vonde, og det var melkesøl.
temi & keli Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Det eneste som er genialt med dem, er at de er engangs og kan kastes etter bruk ) -for det blir litt søl kan man si
Adriansmor med tulla Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 å så er de jo så knall sexey atte...føler deg som nattens dronning i en sånn med saba fødselsbind vettø... hehehehehehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Hehe.. ja, det kan jeg virkelig tro ja... *ler* Mennene står nok i kø utenfor døren tenker jeg.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 pusi! Jeg fikk og ammetopp av Nettingtrusa! De pakket den også full av bomull for å holde brystene varme Fødte du på Ringerike eller er det en ting de gjør overalt? Jeg hadde så melkespreng og de var så ømme..
SokkeLaila Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Å pakke rennende ballongpupper inn i nettingtruse og vatt er et knep som også brukes på SØF, iallefall.. Sikkert noe de fleste avd gjør, vil jeg tro!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Artig Har aldri hatt sånne "bufferter" hverken før eller siden. Bomullen gjorde det jo gigantisk. så jo ut som jeg hadde ølmage på brystet, og den flisa jeg har av en kropp er det neppe noe vakkert syn hehe
jente og gutt Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Praktiske er de, men ikke fine. Jeg fikk også sånn ammetopp på Ringerike, da følte jeg meg lekker da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå