Gå til innhold

skal jeg fri??? hjeeeeeeeelp! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst å forlove meg med sambo!!! og har ikke mere tålmodighet, hehe. har ventet i hele 2 år;) så nå har jeg lyst å fri da! men han har tidligere sagt, at hvis JEG frir kommer han til å si nei :( fordi det er mannens jobb, stolthet osv osv.. hva om jeg får nei? han er en sta mann, født i væren :S hva skal jeg gjøre??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har sagt det, hadde jeg aldri fridd!

Du "vet" jo at du får et nei da.

Skrevet

har også veldig lyst å gjøre det i dag, pga dato:) gjerne kl sju ikveld, hehe

Skrevet

ja jo, men ååh, han kan da ikke si nei?!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Venninda mi har fridd i dag (eller, litt over midnatt...) og fikk ja.

Jeg var forlova med min ex, og han også sa at det var mannens jobb og fri, men han svarte da ja likevel.... (angrer jo bittert nå, men men)

Fri du! Han sier nok ikke nei skal du se! :)

Skrevet

Det sa sambo også, men jeg fridde og fikk ja! :)

Fri du! Kom igjen!! :)

Skrevet

åååh, hihi.. hvis jeg prøver å gjøre det skikkelig romantisk osv, han kan jo ikke ha hjerte til å si nei til meg? hehe, da blir jeg lei meg:/ men jeg må si jeg har lyst å prøve :P

Skrevet

Dra på byen å kjøp ringer! Sier nok ikke nei om du står med de i hånda =)

Skrevet

Tror jeg får hele DiB på nakken nå, siden alle "pusher" på, men jeg syns faktisk det er litt dårlig gjort, jeg.

Han har jo sagt til deg at han mener det er mannens jobb, og dermed vil ha fri til deg. Hva om han planlegger noe selv, og så "ødelegger" du det?

Jeg sier IKKE at han kommer til å si nei til deg, men du sier jo allerede at du blir skikkelig lei deg om han sier nei, og likevel har du tenkt til å gjøre det selv om han allerede har gitt deg beskjed om det?

Skjønner ikke helt den.

Skrevet

wææææææ hihi, skal jeg gjøre det?! det var bare noe jeg tenkte på i morrest, hehe... ikke særlig planlagt! hadde dette vært koselig da:

-få barnevakt i et par timer

-dra på resturant

-få de til å spille sangen "vår" ca kl 19 (kjenner eieren:)

- trenger forslag til hvordan gi ringen!!!?? og hva jeg skal si?

takk for hjelp :)

Skrevet

Og vil du forresten at han skal svare ja kun fordi "han ikke har hjerte til å si nei" ? Blir ikke det litt feil grunnlag?

Skrevet

Smør deg med tålmodighet og vent til han frir.

Skrevet

åå ikke ødelegg nå da :P hehe, nei vil jo ikke at han skal si ja fordi han ikke har hjerte til å si nei da! men jeg vet hva vi har sammen og at han vil være sammen med meg for alltid <3 hehe.. tror ikke han planlegger noe jeg! han er en sånn som tenker å gjøre ting, men får aldri gjort det. jeg hadde jo tenkt å smøre meg med tålmodighet da, men fikk så lyst nå!! er det SÅ dumt da mener dere?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå må man vel strengt talt bestille ringer da.. så du får dem jo ikke ferdig gravert i dag...?

Skrevet

Jeg mener det ja.

Du har jo fått direkte beskjed.

Det er ikke jeg som ødelegger noenting, jeg bare sier hvordan jeg ser på det ut i fra det du sier.

Hvis kjæresten min hadde sagt til meg at han mente det var hans "jobb" å fri pga. stolthet o.l. så hadde jeg aldri i verden gjort det fordi jeg var utålmodig. Syns faktisk det er dårlig gjort.

Men for all del, det høres ut som om du har bestemt deg, og da ønsker jeg deg lykke til!! Kan godt være han sier ja, men hadde jeg vært han, hadde jeg nesten blitt litt såret i og med at du har fått direkte beskjed.

Skrevet

Altså, ikke såret over at du vil gifte deg med ham, men at du frir når han har sagt at han ønsker å gjøre det.

Skrevet

er det ikke bare å kjøpe de, å få de gravert senere da? jeg må jo få levere de tilbake hvis han sier nei, haha..

Skrevet

synes du skal følge ditt eget hjerte på denne, du kjenner mannen din, ikke vi :) Om du føler innerst inne at dette er det riktige, så gjør du det ! Føler du så og si 99% sikkert at du får et nei, gjør du det ikke. Jeg har på følelsen av at du ikke får et nei, bare alene av det at du har lyst å fri, for jeg tror ikke du hadde fridd om du helt ærlig trodde du skulle få nei.

Så mitt råd er, ikke følg andres råd, følg ditt eget i dette tilfelle :)

Skrevet

Jeg hadde allikevel fridd jeg :)

Finne på noe veldig romantisk, så han blir skikkelig satt ut :)

Vil han ha deg, så sier han ja..og visst han sier Nei, så kan det jo hende han frir etterpå..fordi det er MANNEN som skal gjøre det :)

en unasett værste som kan skje er å få nei..å da vet du jo hvorfor he he fordi han er for stolt til å si ja ;)

Skrevet

ja jeg skjønner hva du mener, men dårlig gjort er det vel ikke? er det dårlig gjort at jeg elsker han og vil tilbringe livet med han? :P

jeg sa en gang for en stund siden; kanskje jeg skal fri til deg siden du er så treg? (ja teit sagt, men det var bare på tull). da sa han at han sa nei isåfall. han har ikke utdypt det, eller gitt meg advarsel på noe vis.. nei huff, jeg vet ikke jeg..

Skrevet

Nei som jeg skrev, ikke dårlig gjort at du vil gifte deg med ham, det er jo kjempekos og en fantastisk tillitserklæring. Men å ta fra han den gleden i å gjøre det.

Jeg skal ikke sitte her å bestemme og si hva du skal gjøre, jeg bare svarer på innlegget ut i fra hva du skriver, og sier meningen min.

Men som en annen skrev, følg hjertet ditt. Du vet nok hva som er det riktige å gjøre.

Skrevet

hvis jeg får nei, vet jeg jo grunnen da :P man må vel ta noen sjangser her i livet?? kommer til å bli skuffa, men mer oppgitt over stoltheten hans. tror ikke jeg kommer til å gråte meg i søvn hver kveld for å si det sånn..

Skrevet

ja jeg blir ikke sur på deg, hehe.. noen må jo mene noe annet også, og litt bra er det, for hvis ikke hadde jeg sikkert stått å sett på ringer nå :P

Skrevet

Hehe ja det er bra:)

Men - jeg syns du skal gjøre det som føles riktig. Hvis du stusser bare bittelitt, så ikke gjør det. Hvis du føles helt riktig, go for it.

Jeg vet med meg selv at jeg hadde blitt veldig såret om jeg hadde fått nei, selv om jeg visste at det kun var på samme grunnlaget som du. Tror at ihvertfall jeg hadde følt meg usikker, selv om jeg egentlig visste at han elsket meg og vil gifte seg. Men der er vi så forskjellige.

Lykke til, uansett hva du velger.

Dere kan jo ha en romantisk og fin kveld uansett:)

Skrevet

Ta sjansen du :)

Han elsker deg nok uansett om han sier ja eller nei :)

Har han lyst å gifte seg med deg..så sier han nok ja likevel :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...