Totinona Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Før jeg var på ultralyd så hadde jeg termin 29.nov, men denne ble dessverre forskyvet til 15.des etter ultralyden, så enda lenger å vente, huff.. Iflg jordmor på ultralyden så er jeg nå i uke 17, men iflg utregningen her på barnimagen så er jeg i uke 18?? Jeg har selv regnet meg fram til at jeg er i uke 17 nå.. Noen som kanskje har termin samme uke som meg og kan gi meg et lite hint om hva som er rett her??
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Kalenderen her på BIM er en uke før andre kalendere. F eks. jeg er i uke 28 her, mens i uke 27 på babyverden og alle andre steder.
Yarn Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 BIM og jordmor presenterer ukene på ulike måter. BIM sier hvilken uke du har begynt på (du har begynt på din 18.uke), mens jordmor sier hvor mange uker du har fullgått (du har 17 uker bak deg i svangerskapet). Skaper stadig vekk forvirringer dette:)
Totinona Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 Ja det kan bli forvirrende, men dette var ihvertfall veldig oppklarende. Takk :-)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Hei! vi har da termin på samme dag! du er i dag 17+2, hver torsdag skifter du uke, dvs neste torsdag er du 18+0, torsdagen etter 19+0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå