Gå til innhold

Hyyler når hu skal bade....(4 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun elsker å bade, plutselig en dag begynte hun å hylgrine når vi la henne i badebaljen, skjedd 3 dager på rad, noen som har opplevd det samme? Fatter ikke hva som er galt...vannet har riktig temperatur, hun er god og mett og smiler når hun blir kledd av og venter på badet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm vet ikke hva det kan være men prøv og legg en våt klut over magen hennes det pleier og være betryggende fikk jeg høre av HS, tulla oppførte seg helt likt kjønner du. eller Hvis at du holder henne godt og kyss på panna og vis ar du er der og ikke har tenkt og slippe henne:P hehe merklignok så blir di stille altså. hvis ikke dette hjelper så kan du jo ta d opp med HS.

Hvis hun holder lekene sine selv så kan du jo gi henne en plastleke hun kan være opptatt med?

lykke til! håper det ordner seg da!

Skrevet

sånn var det plutselig med vår 4 mnd. gamle gutt også.. Han likte også å bade, men plutselig en dag begynte han å skrike høyt og leeenge når jeg la han i badekaret:)! Det jeg gorde de neste gangene var at jeg gjorde alt veeeldig forsiktig og rolig og snakkte til han hele tiden med lys, lys stemme. Da tok det en stund før han "slappet av" i badet og koste seg.

Lykke til! Det går nok fort over.

Skrevet

Det har ikke vært for varmt eller for kaldt da? De er veldig vare på det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...