Gå til innhold

Hvor mange barn vil du ha og hva skal de hete?:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha to eller tre barn. Litt usikker, sambo vil helst ha to tror jeg. Mathias heter han vi har nå;) Og neste hvis det blir gutt; Tobias eller Emil kanskje.. ( vanskelig med guttenavn... )Jente; mathea , Malin eller Annikken..

Skrevet

Jeg vil ha to eller tre :)

Har en gutt nå.

Jeg ønsker meg gjerne en jente og en gutt til kanskje.

Da skal de hete Natalie,Hannah f.eks og Oliver kanskje.Guttenavn er vanskeligst! :)

Gullet mitt heter forresten Felix :)

Skrevet

Jeg vil ha 3 foresten :-) 2 tette og en appåklatt.........:-BB

Håper på:

en Victoria & en Marcus Andre` (Andre` etter pappaen)

Skrevet

jeg har to barn. de heter robin og matilde.

kunne kanskje tenke meg en til om noen år.

navn vet jeg ikke helt... :)

Skrevet

Har en gutt som heter Leon. Ønsker oss 3 barn tilsammen.

Får vi gutt: Henri, Erik eller Benjamin

Jente: Amelia, Venja eller Vilja

Skrevet

Jeg ønsker meg 3 barn.

Har ei Sarah nå, og vil gjerne ha en Tristan og en Isak

Synes jentenavn er vanskeligst jeg da :)

Skrevet

Vil ha to barn, kaaanskje tre.. Har en Tobias nå, får vi en gutt til så vet jeg ikke, syns også guttenavn er vanskelig. Hvis det blir jente så Malin eller Sandra

Skrevet

Jeg har en datter som heter Silje-Michelle (bruker Michelle til daglig)

Vil ha en sønn også. Han skal da hete Marius, og noe mer. Må ha dobbeltnavn han også. Hvis vi skulle få en jente til så vet jeg ikke hva hun skal hete.

Jeg vil ha 2 barn. Men hvis vi skulle få tre så må jeg nok ha fire også. :P Vil ha et jevnt antal men stopper nok på to.

Skrevet

Vi vil ha 3 barn...

Vi har 1 jente.. og så vil vi ha en gutt og så en jente til :P

Vesla bår heter Kine Cathrine

Neste *(som vi håper blir gutt) skal hete Kevin

Og jenta etter det skal hete Malene :-P

Skrevet

Hadde vert fint med fire barn, om me har tid, mulighet og råd.

Jenta vår no heiter Tuva

Eventuelle guttenavn: Jonas, Sondre, Nikolai, Eirik

Eventuelle jentenavn: Malene, ellers så er eg tom på jentenavn, liker nesten ingen. Mannen får velge her.

Skrevet

Jeg vil ha 3 eller 4 barn. alle får oppkalling i mellomnavnet sitt som første:)

Har nå Leo Marinius, evt navn er:

Linus Severin

Lina Christin

Live Oline

Er på leting etter et guttenavn til;) i tilfelle:p

Skrevet

vi har et felles barn å han har ei privat. vår felles heter Fredrik Parelius å hans heter Ingrid Marie. Vi skal minst ha et barn til (kanskje 2?) å da blir navnet: Thea Mari eller Thea angelica. Eller Jan Erik(pappan til mamman min het det)

Skrevet

Jeg har alltid villet ha 4 barn.

Aktuelle jentenavn er Eline, Live og Helene, også prøver jeg å overtale pappan til Ane og Åsne, men han er litt skeptisk til de. Guttenavn er vanskeligere: Eirik eller Henrik, men Henrik er allerede brukt i familien...

Skrevet

Så kommer vi og vil bare ha en:)

.........foreløbig.........

Skrevet

Jeg har lyst på to eller tre barn. Men samboeren min synes nok to er passe. Vanskelig med navn.. Vår nydelige datter heter Eline. Om vi får gutt tror jeg det blir August, Jonas eller Sander. Og jente, Sanna, Nora eller noe i den duren. hehe..men vi får se når den tid kommer:)

Skrevet

To hivs en av hvert kjønn. Tre om neste også blir gutt.

Så navnene blir Trym, Tyra (om neste er jente) og ??? om neste er gutt.

Skrevet

Har en skjønn gutt som heter Aleksander. Det blir nok med han, men jeg skulle gjerne hatt en liten en til, da ville nok navnet blitt Celine eller Philip.

Skrevet

Vil ha tre...

Samboer vil bare ha to,og vi har to..

Minste er 3 mnd nå,men jeg vil ha en om ca 3 år..

Får se hva samboer mener,for han må jo nesten være med da ;)

Navn aner jeg ikke enda

Skrevet

Vil ha tre, men rekker muligens bare en til...? Gammal dame her.

Har jo Louisa, kunne tenke meg ei jente til -- men blir selvsagt sjeleglad for gutt også -- hun skal isåfall hete Vårin. En gutt blir hetende Heine om jeg får bestemme.

Vil ha litt mellomrom mellom en og to, kanskje tre-fire år, og så nr. tre ganske raskt etter det... Sett at jeg hadde flaks :)

Skrevet

Har to, vil ha tre eller fire...

Skrevet

Vi kunne tenke oss alt fra to til fire barn, men vil ta det litt som det kommer. Kan hende vi har hendene fulle med to, så slike ting er vanskelig å planlegge.

Men nå har vi ei jente som heter Linnea, og hun forblir nok enebarn et par år til før det blir søsken på henne. Hvis vi skulle fått flere barn etterhvert ville følgende blitt vurdert:

Jente: (i prioritert rekkefølge)

Erle

Lotta

Mille

Oline

Mariell

Gutt:

Leander

Emrik

Theo

Felix

Bastian

Skrevet

oi da..jeg vil ha minst 4 jeg! Men er nok fordi vi selv er 5 søsken til sammen. Vet jo ikke helt hva slags navn de skal ha,men om det er jente ,så skal hun hete Matilde Alexandra.

Skrevet

Var fornøyd med ett barn lenge, har nå fått en til, og ønsker oss tredjemann (mye vil ha mer!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...