Yrha Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Titter innom fra Bim, jeg, for å høre med dere om hva godt jeg kan gjøre for puppene mine før jeg begynner å amme? Skal jeg 'herde' brystvortene på noe vis? Hva med kremer, skjell, brystskjold, osv? Gruer meg sånn til såre brystvorter og brystbetennelse... Skal ha KS om en drøy uke.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Vent med å kjøpe noe til du finner ut at du trenger det... En del av disse remediene koster en del, og da er det kjedelig å handle inn masse som man ikke får bruk for... Herding er vel ikke nødvendig. Det finnes noen kremer som er veldig fine, men vent, du finner ut av dette på sykehuset (jeg gjorde hvertfall det) og kjøpte en krem når jeg dro hjem. Skjell fikk jeg, men aldri brukt. Synes ull-amme innleggene var veldig fine, de kan være greit å ha med det samme:) Lykke til med lille babyen!
m@rie82 Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 hei! jeg ble veldig sår før jeg kom hjem fra barsel. mitt råd er å kjøpe en god krem/salve for såre brystvorter og ta med deg på sykehuset. ønsker deg masse lykke til i neste uke, og tiden fremover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå