Gå til innhold

Hva er bredden på gifteringen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våres forlovelsesringer er på 5, og tror jeg vil ha gifteringen kanskje på 7 liker å ha ringen litt bred :)

lurer på hvor brede deres er???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våres ringer er 4,5 synes det var akkurat passene... liker ikke at de blir for brede... men smaken er som baken:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Tror min er omkring 0,7 mannen min sin er litt smalere.

Min er akkurat 1 mm for bred sånn at den blir akkurat litt for fort trang. Grunnen er at den ringen de hadde hos gullsmeden bare passet på venstre ringfinger og der har jeg litt leneger avstand opp til leddet, så mitt tips må være å prøve den på riktig finger. Jeg liker veldig godt størrelsen på ringen og designet. Laget av en en gullsmed i Oslo :)

Skrevet

Gifteringene våre er 3,5 mm brede. Synes ikke brede ringer er no' særlig pent, og i alle fall ikke på små, pene damehender. :-)

Skrevet

Skal ha 5mm brede begge to.

Var de vi syns var finest på våre fingre :)

Skrevet

Våres er vell 5.5mm brede. Jeg har pølsefingrer...og ikke små fine damefingrer, så da passer det best for oss å ha litt bredde på dem.

Skrevet

Våre er 4 mm bred. Synes det er bredt nok.

Skrevet

godt jeg ikke har så tynne fingre da for da ser det bedre ut med litt bredere ring :)

har plukket meg ut en ring med 3 diamanter på som går på tvers og da er det fint med bred ring synes jeg :)

Skrevet

Våre er 3,5, og min har 3 diamanter på... Vi syntes igrunn det så bra ut, iallefall da vi prøvde de på i butikken. (Vi skal hente de på mandag, jippi :-))

Skrevet

Våre er 6 mm, begynte med 4 mm, men gikk fort opp til 5 mm. Så hadde vi egentlig bestemt oss for 5 mm men så så jeg ei som hadde en ganske bred ring, og syns det var fint, så da overtalte jeg sambo til å prøve 6 mm. Og begge likte den str godt så da havnet vi til slutt på 6 mm. De er ferdig graverte og betalte og ligger bare i esken og venter på å bli brukt(gifter oss 11. aug).

Skrevet

våre er også 3,5. Min har 3 små diamanter på. Synes størrelsen passet oss perfekt

Skrevet

Det ser ut til at den er 3,5 mm bred - akkurat sånn vi liker den =)

Skrevet

7 mm.. helt flate og i hvitt gull.. elsker ringene våre!! :-)

Skrevet

Jeg har 3 m 3 diamanter på og han har vanlig glatt på 6.

Skrevet

våre er 4 mm, helt perfekte i grunn:) hehe!

Skrevet

Våres er 6 mm bred, akkurat passe, ville ikke hatt bredere :)

Skrevet

Våre ringer er vel på 4 mm, akkurat passe for oss som ikke går med ringer til vanlig.

Vi prøvde 3 mm og 5mm +, men, de var enten for små eller for stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...