Gå til innhold

gravid igjen, allerede??!!??...

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi oi... jeg er så veldig kvalm og svimmel og trøtt for tiden. fikk baby for nesten 3 mnd'er siden. og nå synes jeg at jeg har så mange symptomer på at et nytt sv.sk. er i gang. huff, det er jo veldig tidlig da... men dersom jeg er det, blir det ikke så veldig aktuelt å avslutte det, det tror jeg ikke at jeg klarer. (dette blir nr 3 dersom testen er positiv...)

noen som har to veldig tette, eller 3? er det VELDIG slitsomt? hvordan er det økonomisk, blir det stor forskjell fra å ha to barn til 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slike symptomer har jeg hatt også, følte til og med at jeg kjente spark i magen.... Men eter sikkert 15 tester fordelt på 10 mnd er jeg ganske så sikker på at det bare er innbilning, hehe... Hadde jeg fått tidli positiv test vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, for da var jeg såå sliten, og hadde mer enn nok med babyen... klarte ikke helt å ta vare på meg selv og sambo og følte ikke at jeg hadde overskudd til flere. Men siden du allerede har 2 vet du jo hvor mye kos og stas det er når du begynner å innhente litt søvn og krefter. Tror kanskje det er større forskjell fra 1 til 2, enn 2 til 3. Jeg har 3 søsken, og vi har hatt kjempegodt av å være en stor familie:) Men ska vel ikke påstå noe, siden jeg da fortsatt bare har en å tenke på...:)

Skrevet

2 tette på 2-3 år forsjell er ok....men 1 år forsjell...offa meg...det hadde jeg ALDRI orket:-) 2 bleiebarn og dobbelt stress!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...