marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Nå har vi tatt ferie, eller sambo har tatt ferie.... Jeg har jo ferie hele året I dag skal vi i bryllup i Asker og lille snupp skal være med. I morgen tidlig reiser vi på årets sommerferie. Det skal bli moro å dra på tur som en liten familie. Dere får ha en riktig fin sommer. Håper godværet nå har tenkt å vare. Kos dere hvor enn dere skal også sees vi i slutten av august da jeg ikke rekker treffet 1. aug. Sommerklem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 God sommer og god tur. Her skal vi på hyttetur fra i dag til i morgen. Ellers reiser jeg og lille snupp på tur til Kristiansand fra onsdag-søndag. Bortsett fra det så er vi hjemme til en eller annen gang i slutten av august. Da drar vi til gubbens familie i Tyskland. Ellers blir vi hjemme og vi gleder oss masse til treff 1 august.
Millapril Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 God sommer til alle sammen! Noen av oss sees jo på treff til uken og noen av oss 1.aug. Vi reiser ikke før om en uke, så jeg håper på litt fint vær her hjemme, blir så kjedelig ellers. Kos dere med småttisene og ferie alle sammen! Sommerklemmer fra oss!
Bellen^2 Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 God sommer! Håper dere får en uforglemmelig ferie og mange gode sommerminner med lille snuppa. Ikke glem å ta masse bilder som du kan legge ut på Facebook når du får tid:) Stor sommerklem Sebastian og meg
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 God sommer alle sammen! Vi har nettopp kommet hjem fra 1 uke i danmark. Blir hjemme noen dager før vi setter nesa sørover og vestover :-)
smurfen :o) Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 håper dere får enn kjempe fin ferie! God tur og god sommer!!! Vi har vært på en liten tur og tar kanskje en liten hyttetur et par dager. Ellers skal vi være hjemme. Håper været blir bedre i slutten av mnd og i august, da er det jo kjempefint å være hjemme også. Må bare komme over sperren min med det å ta med bart på stranden. Ha en god sommer alle sammen!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 God tur til dere, håper dere koser dere masse! Moro å reise bort som en liten familie for første gang :-) Her skal jo min bedre halvdel reise mye i sommer, men jeg har fått mast meg til en uke som han tar fri i august hvor vi bare skal slappe av sammen og være litt på hytta til min far, så skal vi antakeligvis til Gran Canaria første uke i oktober. Mia's tante (søster'n min) og onkel skal på jorda rundt-reise i oktober, og de blir borte 8 mnd. De kommer ikke til å kjenne henne igjen når de kommer tilbake, men de rekker heldigvis akkurat navnefesten før de drar :-)
Solstråle72 Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 God sommer alle sammen. Håper dere får en fin ferie med mye sol og fint vær. Mange sommerklemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå