Trønderpia venter nr 3 Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Sola stakk her:( Grrr vi som skulle på sjøen i dag! Typisk ustabilt vær. Håper den bare har pause og kommer tilbake i morgen... Hva skal jeg finne på i dag da? Tips?
AneB Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Skal til sjøen med gode venner og en haug unger. Piknik-lunsj og kose oss og bade litt i fineværet I kveld skal snuppa til mormoren sin, mens jeg skal drikke utepils med venninner.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 skal til byen og tittet på nye tarot kort ))))) og så skal vi i parken og grille litt pølser, får bare håpe sola kommer tilbake
Libido- Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Vi har allerede vært ute å trillet tur. Nu skal vi sove litt =) Etterpå skal vi prøve sykkelsetet for første gang, regner med det blir stas! I kveld blir det grilling sammen med to nabofamilier.
Giftmamma med2jenter Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 nå skal jeg vaske huset, før jeg drar å henter snuppa som har sovet hos mormor, og gubben jobber i hele dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå