Turid Laila Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Er du her? Nå må du vel ha født? Leste et innlegg som var skrevet på tirsdag, men du kan vel ikke fortsatt gå gravid? Beklager om jeg maser altså, men nå syns jeg denne babyen din bør komme ut å hilse på mamman sin!! Og siden min egen lille gutt valgte mandag som sin bursdag så har jeg ikke fått med meg alt her inne...
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Enig, håper vi hører noe fra henne snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå