Lillnita. Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Har en gutt på 8 mnd som aldri har tid til å sitte i fanget og kose. Heller ikke når jeg tar han opp i senga til mrg om morgenen har han tid til en liten kos. Mener å huske med mine andre to at de likte å sitte rolig i fange bare for kos av og til. Men sånn er det ikke nå. Eneste gangen denne karen sitter rolig er hvis det skjer masse rund han. Han er også utrolig var for lyder når han sover, og allerede før han har rukket å våkne har han hevet seg over på mage og er på tur til å reise seg i senga. Er i gjennomsnitt våken ca 4-5 ganger pr natt. Er det noen som har noen tips til meg på hvordan jeg skal få denne karen til å finne roen? Må legge til at han har vært slik hele tiden. Det er ikke noe han har begynt med de siste ukene.
Brillemamma Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Nei, det er ikke så ofte. Kun rett etter han ar våkna fra lurene sine. Da kan han sitte på fanget å kose i 5min. Ellers ingen kosing her..han er 9,5mnd.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Min på 8 mnd har aldri tid til å kose!
Lillnita. Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 Ok. Trodde nesten han var unormal her jeg. Noe annet som er rart er at hvis han holder på nede på gulvet, men blir lei og kommer krypende og vil opp, så blir han ikke noe mere fornøyd av å sitte i fanget. Eneste han er fornøyd med da er å gå rundt.
S.J.E.F.E.N Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Høres ut som min lille gutt det der han har heller ikke tid til å kose, har ikke tid til å skifte bleier engang, bare prøver å stikke av om noen vil kose eller stelle han.... Med storesøster er det helt anderledes hun vil kose hele tiden....
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har jo fått en kosebamse jeg da...men det må jo være lov etter 2 stk som hatet mammas fang...*gliser*
selfangerkjerringa Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Har ingen konkrete råd, men kan jo si at jenta mi på 6mnd først har blitt kosete de to siste ukene. Jeg ble nesten skuffa i starten - storesøstra har vært kosejente fra dag en, mens lillesøster helst har villet ligge på golvet på magen, eller bli underholdt. Først de siste par ukene har hun kunnet sitte i armkroken og kose og bli sunget for...
candyland Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 har aldri tid til å kose, hehe... eneste når han er trøtt, da kommer han og vil ha kos av seg selv:)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 gi han masse reiki, det skal balansere det vet du gir mye til croft, og hun har blitt mye flinkere til å høre på meg når jeg snakker, før bare virret hun rundt..
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Nå er hun 19 mnd og har nettopp begynt å gi en liten kos om jeg ber om en, ellers er det kun etter lur hun sitter litt på fanget. Har vært ganske missunnelig på de som får kose med barna sine ja! Frøken Dings har det alltid for travelt til å kunne passe på mammaen sin;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå