Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Våkner mellom 6 og 7,sur som ei padde. Og resten av formiddagen går med på å surve og trasse,frem til han skal sove.Er da blid et par timer også er det pån igjen hele eftan*sukk' Er det bare vi som har så sur unge?? Er 17 mnd
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har en sooooolstråle om morgenen jeg;)) Er aldri sur jeg heller,bli og fornøyd uansett hvor trøtt jeg er!!! Men du sover han en eller to ganger om dagen? (bare for å gni det skikkelig inn;)) nei da!!!)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Sover en gang...legger seg i 10 tida ca...sover da alt fra 1-3 timer,men sover ikke lenger selv om han bare sover 1 time
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Ok,jeg tenkte kanskje han sov 2 ganger serru;) ...noen barn er sure og noen er blide sånn er det!! Luke er sur da han skal sove på kvelden hvis det hjelper deg litt;)))))))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 lillemor er også sur om hun har sovet for lite, ble mye bedre etter ferien da hun kom inn i rutine igjen, mye bedre rutine enn før også, nå legger hun seg i 8- 1/2 9 tiden, og sover til 1/2 8- 8 tiden, her om dagen sov hun helt til 8.30!! før ferien stod hun opp senest 7.30 hver dag. Så mitt forslag er; prøv å legg ungen tidligere, hjalp ihvertfall hos oss.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 han legger seg mellom 18-og 20.00 før 18 får vi jo ikke lagt han,og samma når han legger seg er det like tidlig morgen.Hadde ei uke han sov lenger,også var det slutt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå