Northernlights Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Og sov over aller første gang hele natta i går natt! Håper det varer ;o)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 ....du vet jeg hører jo ikke til oktober,meeeeen må svare fordet...min Luke våkner fortsatt!!!! (november) Er nettopp ferdig med å pusse opp rommet hans nå,så om 2-3 uker skal han INN PÅ EGET ROM!!! Håper det hjelper!!! Skal tilbake på skolebenken til høsten så trenger liksom 6 timer sammenhengende søvn hvis jeg skal være oppegående;) Kanskje din Luke kan sende litt *sove hele natta støv til min Luke* spørr han om det er du snill;))))
~chess~ Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Krysser fingre for at det varer ja! Jeg skal ihvertfall ikke klage, gutten min ble også født i oktober 2005 og har sovet natten gjennom siden november 2005, he-he Han har faktisk ikke vært våken en eneste gang om natta siden da... Er ganske spent på hvordan nestemann blir for å si det sånn...
RajaPia Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Mi ble født i september 2005 , og hun våkner enda... ##### ha puppkommer det over babycallen .. ) Vi ammer litt enda, og sover i samme seng... Er min egen skyld med sovingen i grunnen. Er alenemor , og senga er stor , så vi har egentlig god nok plass.
Blind Gudinne Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Så deilig når de endelig gjør det! Skal ikke klage jeg da..... ANdreas er født i OKtober samme år, og han sov gjennom natta fra han var 5 uker. Et skikkelig lite sovedyr =)
stratos Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Oj, tenker du var passe skjelven da du våknet og oppdaget det var blitt morgen..Ungen, hvor er ungen? var min første tanke. Juni 05 sov natta gjennom fra hun fikk eget rom (13 måneder) Minste i familien er nå 10 måneder og har sovet siste to ukene natta gjennom. Hun får pupp morgen og litt kveld, det er hun selv som ikke vil ha oftere. litt vemodig, men godt å få puppene i fred om natta. Tror jeg skal legge mannen min på eget rom av og til. Krysser alt som er og ønsker deg rolige netter igjen
Ranveig R Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Grattis! Lillegut er septembermodell, men våknar som regel ein gong om natta og kjem inn til oss. Eit par netter har EG våkna i 5-6-tida og fått skikkelig angst for at vi ikkje har hørt han, og då har han lagt og sove så søtt som berre det - heilt til det er på tide å stå opp. Satsar på at det blir fleire og fleire sovenetter enn våknenetter på oss begge framover )
Northernlights Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 Varte ikke,nei...var kun den ene natta. :-/
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Snuppa mi sov hele natten fra hun var to mnd. Hun er født februar 06 og nå sover hun fra kl 18 om kvelden til kl 9-10 om morgenen uten å våkne. Helt utrolig for meg at et så stort barn ikke sover hele natten. Har helt glemt hvordan det er å være våken om natten her i huset.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Håper det varer, skal krysse fingre for deg! Skal iallefall ikke klage, hører jeg, for tulla har sovet rundt siden hun var en måned gammel (er også født i okt.05).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå