Gå til innhold

Noen våken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er jeg alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er våken også. Her er klokken bare 22. Jeg elsker å jobbe natt. Er ikke noe morgen menneske. Men nå venter jeg på en ny jobb og den kommer ikke før i neste uke, kan si jeg er på ferie, men jeg må forbrede meg til jobb treningen da... Også er mannen min 5 timer med fly unna. Ikke mye håp om baby laging da. Men jeg tror vi traff EL forrige måned. Så akkurat nå er jeg kjempe spent ikm onsdag.

Skrevet

Ja, fint å jobbe natt, særlig nå når det er så fint vær! :) Der er jo dagslys hele natta her nå...

Neste EL ser det ut som vi går glipp av pga at han er borte på jobb... Kjedlige greier... Men slik er det! :)

Håper du er gravid da! :) Det er i hvert fall spennende å prøve! :)

Skrevet

Spennende ja, det er helt sikkert. Også ganske fustrerende da. Jeg har en mann som bare vil at det skal skje liksom. Han vil ikke prate om det. Gjett om det er stress når jeg prøver å organisere besøk og sånn. Phu!! Du da.. ny test på mandag ?

Skrevet

He, he.. Ja, menn er rare... :) Min vil prate om det, men ikke mye! :)

Nei, blir ikke noe mer tester på meg.. Hvis ikke jeg går langt over IKM da, men jeg er nok ikke gravid. Men på mandag skal jeg ringe gyn å høre hvordan det gikk med blodprøvene jeg tok på tirsdag...

Så nå vurderer jeg å ordne meg fri neste EL og dra til Kristiansund i håp om at de kommer inn i den perioden.. :) De er inne med gjevne mllomrom, men ikke noe fast opplegg... :) Kjedlig å gå glipp av en pp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...