90210 Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Jeg hadde en SA 11 juni som sikkert alle her vet nå, men lurer på om jeg fortsatt kan være gravid, eller om jeg har blitt gravid på ny første EL etter SA'en.... Kroppen har vert helt elendig i det siste! Jeg har jo så eeenormt med luft i magen, ømme bryst samt også økt størrelse. Og så får jeg så vondt i magen på natta, helt utrolig hvor vondt det er,... så vondt at jeg ikke fikk sove i natt! Føler meg så utrolig oppblåst, og får svimmletokter og kaldsvetter hele tiden... Venter IKM nå 9 juli, blir spennende å se... Viss jeg da tester neg 2-3 dager etter IKM så m¨å jeg til legen.. kan jo ikke gå sånn å være så elendig hele tiden... har hatt det slik i over 2 uker nå! Huff... Lurer på hva dette kan være... Kan ikke huske at det var sånt sist jeg var gravid, så er ikke så sikker på om det er graviditetstegn. Men da igjen så er jo hvert enkelt svangerskap forskjellig.. Hmmm håååper jo at alt dette vonde skyldes en herlig liten spire i magen min... da skal jeg nok tåle smertene..!
Miss Misantrop Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Jeg krysser fingrene for at du er gravid. Hadde nettopp en venninne som hadde SA og ble gravid uten mens i mellom. Men altså; Du bør oppsøke lege i morgen den dag. Du kan ha fått en infeksjon etter SA. Siden du ikke kan stole på en graviditetstest (Kan fortsatt slå ut etter forrige svangerskap) må du til en ordentelig undersøkelse. Ikke prøv d deg på noen hjemme diagnoser. Du kan ødlegge muligheten for baby senere. Mener ikke å skremme deg. Men dette kan jeg litt om.
90210 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 OY! Kan jeg bli steril om jeg har fått en infeksjon etter SA'en??? Hjeeelp da skal jeg til legen straks legen åpner mandag morgen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå