SokkeLaila Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 ..'våken' er vel å dra det litt langt! Øynene er iallefall åpne!
lille_trille venter nr 3 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 sitter her og venter på at det skal bli ro i magen... Kanskje jeg får sove da.....
SokkeLaila Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 ..her er det 'ett fett' om det er ro i magen eller ei med tanke på søvn.. 'Noooeno har valgt å innrede sovealkove innunder min høyre ribbeinsbue -og der ligger hun fint synes hun selv.. Aaargh!
lille_trille venter nr 3 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 huff.... Her kjennes det ut som noen er i ferd med å sparke seg ut mella beina mine.. Stikker og presser der nede... Sukk....
Kiwi med maispire Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Her oppi nord er det nok en gang tropenatt, så jeg sitter med vinduene på gap og ser på havet:) deeeeilig:D
lille_trille venter nr 3 Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Savner nord......... Her er det også varmt, men det skyldes nok heller ovnen som produserer varme inni magen min...
Nusse 78 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2007 Skrytepave! #hytter med neven med et glimt i øyet#. Er bare litt misunnelig.
SokkeLaila Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 ..og der oppe er det vel alt annet enn månelyst også? Sikkert lett å sovne med tropenatt og dagslys rett utenfor vinduet, vil jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå