Nusse 78 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Her sitter jeg da, og taster. Burde egentlig gå å legge meg, men jeg har ikke lyst. Jeg kunne jo ha ryddet litt, så slapp jeg det i morgen, men det er litt pes. Snakker om tiltaksløs frue.
SokkeLaila Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Signerer!! ..her sitter jeg; trøtt som ei strømpe og leter etter hva-som-helst som kan fungere som morgendagens unnskyldning på hvorfor jeg aldri la meg så tidlig som jeg egentlig burde!
Nusse 78 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Yep. Og når morgenen kommer og toåringen står og napper i dyna mi, kommer bondeangeren. Spesielt siden jeg har sakt at det er hans dag. Hva i all verden skal vi finne på da? Hos oss er det jo møkkavær. Hmpf.
SokkeLaila Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 ..jeg er hjemme heeeelt alene, jeg -ingen dynenappende 32-åring som krever meg i morgen.. Det må vel bli bollebaking og servering av rød saft i morgen i drittværet for deg og poden, da..? Nå har det jaggu begynt å regne her også.. igjen.. :/
lille_trille venter nr 3 Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Har heldigvis en mann som tar seg av våres 17mnd gamle gutt. Så jeg kan sove leeeeeeeeeeenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå