Stary Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Sitter her og er redd jeg er gravid. - Med en kjæreste jeg ikke har hatt lengre enn en måned. Bestilte hjemmetester for noen dager siden, tipper de bør være her i morra. Får ikke sove:(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Lykke til!! Håper resultatet blir som du ønsker deg:-)
Stary Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Nei det hadde jo vert veldig dumt om jeg var gravid. Kanskje ikke mest for meg, men for kjæresten min. Han er på ferie nå. Så jeg hadde ikke fortalt han det før han kom hjem uansett. Men jeg må jo regne med at jeg ikke er det.... Finner ut av det i morra. Det er skummelt. Passer veldig dårlig nå. Jeg har det så godt som jeg har det om dagen. Håper virkelig ikke jeg er det:( Kryss fingrene for meg. Please!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX :-))
Stary Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Åh takk !! Det var akkurat det jeg trengte:)
Dotten Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Sender mange XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX jeg også
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx krysser supermasse xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Stary Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2007 Ja. Kryss alt som er. Sitter her å drikker vin og glor i veggen. Burde lagt meg for lengst.
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Jeg også....men det er så kjedelig å legge seg....selvsagt helt til man våkner av at ungene hyler og man vil soooove;)
Stary Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2007 Har en gutt som våkner halv åtte ca. For så å få en rein bleie og et par brødskiver,. også legger seg igjen til tolv. Lucky me?
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 :) Lillegutten min våkner også på den tiden. Men han får bare pupp og så sovner han igjen til sånn ti;) Så det går greit her også Storesøster er på ferie med pappaen sin, holder på å dø av savn, vært vekke i TO uker:( :( Men kommer heldigvis hjem igjen på mandag:)
Stary Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2007 Kan jeg legge deg til msn? PM deg nå jeg.....
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 Værsågod:) Skal legge deg til jeg, hvis mailen er på pm'en;)
Northernlights Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 Hei du, må ikke tenke det verste... Håper alt blir bra. STOR klem fra en venn
Stary Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 7. juli 2007 Hei du:) Ja det er meg ja. Er oppe å spiser frokost med lillemann. Skal legge oss igjen om ikke så lenge. Hvis det greiene er kommet med posten i dag så får jeg svart om ikke mange timene. Om ikke bør jeg kanskje dra å finne ut av det alikvel. Nå har jeg blitt skikkelig bekymra...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 Uff kan du ikke gå på apoteket da? Man blir jo både nervøs og overannspent av å gruble på slike ting;)) Masse lykke til og husk skulle det være en spire så er det IKKE verdens undergang;))) LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!
Stary Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 7. juli 2007 Tusen takk for svar:) Nei det er vel ikke verdens undergang. Men jammen ikka langt unna! Jo. Jeg må finne ut av det her i løpet av dagen. Klarer jo ikke tenke på anna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå