Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 vekket av fulle folk ute på gata, som krangler høylytt så alle våkner!!! Sovnet for et par timer siden, trøtt som en dupp......våknet nå av følgende plate: "Du Lasse, koffor gjorde du dæ mot vænnan våres? Lasse..........koffer gjorde du det mot dæm.........og kjør repeat noen ganger........Lasse, nei han bare snøftet og gryntet tilbake, mens kjerringa gapa og bar seg!!! Herlig med folk på fest gitt........også så fint at de slutter å drikke i tide!!! Jadda........................!!!!
Dotten Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Huff ja. Du får finne frem spretterten og skyte litt erter på dem.... He, he. Da vil de få fart på seg
solemio Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Velkommen til Kristiansand i Quartuka...... Jeg merker at jeg blir gammel.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Hehehe..........tror de nesten rullet ned gata her jeg:-) Har sikkert rullet seg hjem og ligger i en haug og snorker i gangen sin nå;-)) Håper de har skikkelig skallebank imorgen;-))) ..............Øh......Du Lasse.............koffor koffor koffor..........;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Ja, kanskje det rett og slett er alderen som gjør det så irriterende gitt;-))
solemio Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Det er det verste med slike oppdagelser. Men stakkars Lasse (eller hva han het) Jeg hadde aldri giddet omgåttes (?) slike kjærester.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Hihihi..........:-) Han Lasse hørtes jo ikke akkurat ut som en knakende kjekk fyr han heller, det skal jammen være sagt;-) Snøfte grynt snøfte - more like it:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå