Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Termin 22 juli, og fikk rent blod på papiret istad:( Hva skjer....??
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Kan være mange ting.. Som feks: et sprengt blodkar.. Meeeen, det kan rett og slett bety begynnelsen på fødsel. Så lenge det ikke kommer store mengder tror jeg ikke det er noen ting å bekymre seg over. Men om du alikevel gjør det synes jeg du skal ringe føden! Lykke til.
Enitsirk79 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Er enig med den over her at du bør ringe føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå