Gå til innhold

Alder og skostrl på barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så peiling jeg... Men fant noen kule Puma-sko jeg vil bestille til mini. Han er snart 4mnd, så drøyer det litt med å ta de i bruk. Når passer f.eks strl 19?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror snuppa var ca 10-12 mnd. når str. 19 passet. Hun er nå 21 mnd. og bruker ca 22.

Husk at dette er veldig individuelt, og gutta er gjerne litt større på bena enn jentene :)

Skrevet

Min lille snuppa som blir 2 år i september bruker fortsatt str 19 i sko. men hun er liten da ;o))

Skrevet

Takk :)

Kanskje jeg skal satse på rundt 20 da... Det er ingen smågutt jeg har.... 7,3 kg og 63,5 cm på 3 mnd-kontrollen, hihi ;)

Skrevet

Hehe, sønnen min fikk sine første sko da han var 9mnd. Det var i 21 eller 22. Nå er han 2år og 4mnd, og bruker 26/27

Skrevet

Junior fikk sko i str 19 da han var 10 mnd (julegave) og den brukte han til han var 15 mnd ca... Nå er han snart 2,5 og bruker str 25

Skrevet

Brukte ikke sko da hun var så liten, men første paret var 20 og da var hun ca 12-13 mnd mener jeg...

Er 2 år i morgen og bruker 22/23 nå ;O)

Skrevet

Oi, hihi;) Datteren min er 3,5 år og bruker 25/26 :)

Skrevet

Hun brukte ikke sko da hun var så lita

men nå er hun to i neste måned og bruker str 22

Skrevet

Men så må jeg legge til at jeg bruker fra 39-41, og pappaen 46-47

Skrevet

Det er utrolig forskjellig..

Jeg brukte str 18 da jeg var 1 år, mens sønnen min var ikke mer enn 4 mnd da vi målte han og str. 18 var da i snaueste laget for han.. (han hadde veldig store føtter).

Men jeg vil tippe at "normalen på str. 19 ligger alt mellom 7-14 mnd. f.eks.

Skrevet

Gutten min er 1 år yngre enn datteren til Monajenten og bruker 2 nr. større.

Snulla på 6 uker er foreløpig en str. 15-16.

(Gruer meg til hun skal ha sko.. Hun har sånne "italienske" føtter og de skoene som vil passe har en tendens til å være litt dyre,, hmmff).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...