selfangerkjerringa Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 nå har han holdt på å rusa den boblemotoren HVER kveld i FIRE kvelder!!! Han begynner gjerne rundt kl 23 og holder det gående i timevis... sopphue!!!!!!!
Dotten Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jammen, jeg kan vel ikke for at sambo digger å skru jeg vel.... He, he. Neida. Jeg er ikke nabo'n... Vel, i morgen tidlig starter du gressklipperen eller går å ringer på døren, leeeeeenge, heeeelt til han åpner.... Og så sier du sorry, men nå husker jeg ikke lenger hva jeg ville. Gjør dette hver morgen, han har holdt på om kvelden /natta Lykke til! Ellers er spiker i dekkene noe drit...... Mooohaahaahaa!
selfangerkjerringa Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 takk for svar. Dotten Sitter og småler her... hihi... hadde jo vært gøy å gjøre det da Det som er ekstra teit er at han faktisk bor et lite stykke unna med flere hus imellom oss... men det er så sykt stille her om kvldene, særlig nå når det er så innmari varmt. Da bærer lydene på en spesiell måte. De slår litt mellom husveggene og forsterkes - helt bort til vårt hus. Men uansett da - hvorfor i svarte gjør han dette så seint på natta uansett? Tosk.
Dotten Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 He, he. Om han er litt ok i hodet, kan du sikkert si i fra på en grei måte, så kanskje han tar hensyn. Ellers får du finne fram kanonene:) Må jo være flere naboer som blir plaget også?? Hei og hopp og ha en forhåpentligvis stille og god natt
Fraggelhysa! Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har hørt at sukker i bensintanken skal gjøre underverker.....
selfangerkjerringa Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 tror ikke han er seigmann, tror han er import... syns han ser litt shady ut jeg da. Ville ikke kjøpt bruktbil av'n for å si det sånn. Eller kanskje jeg skal tilby meg å kjøpe den j"#¤%¤& bobla for et par vafler og litt glansbilder, OG SÅ KJØRE F#¤%SKAPET PÅ SJØEN I FULL PROTEST rett foran trynet på'n!??!?!?!!?
mayaya Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 hey! mayayamannen trenger jo bil!!! åssen farge er den?
selfangerkjerringa Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 vil ikke kjøpe gamlebilen min da? biiiiiligg, billig... special prize, just for you...
selfangerkjerringa Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2007 sølvgrå! fiiiiinfin bil! spiller nytt eksosanlegg! med bil. hehehe... og full vindusspylervæsketank! slikt skal en ikke kimse av... 20 store lapper og kjerra er deres kan til og md stikke på brx og fikse omreg hvis dere vil. hoho, hihi
mayaya Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 han er litt tvilende.... men skal aldri si aldri... alder?
selfangerkjerringa Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2007 men du kjære søte mayaya - nå finner jeg senga jeg... til tross for teite dustenaboer og boblene deres. Send sms hvis dere er intr i bil Du veit hvor jeg bor! MOHAHAHA! MOHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA overtrøtt, jeg? neeeeeeida
mayaya Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 natta gamla! :-p tror han vil ha røøød jeg... *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå