♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 er dette symptomer før fødsel?? ikke at det betyr den er i nærheten, men syns jeg leser om høygravide og fødeklare som er kvalme og har diaré på slutten?!?! Var på modningsakupunktur i går og går med kynnere og sammentrekninger HELE tiden.. Og kvalm og løs mage isj a meg... Hvordan er det med dere andre høygravide og fødeklare da?? Jeg er forresten 36+0 (snart 36+1).
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Vet ikke om dette er symptomer på fødsel snart, men jeg har det iallefall på samme måte som deg. Tidligere i svangerskapet gikk jeg på do med dagers mellomrom, nå flere ganger om dagen. Kvalmen er kommet tilbake, og takk gud for at vi er på slutten sier jeg bare ) Jordmor sa at tarmen tømmer seg på slutten, så det er vel en del av klargjøringen?....
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 ok.. jeg har hørt at diare er tegn på snart fødsel.. men tror åersonlig at det er velidg opp og ned.. men gud som jeg håper hadde en drøm i uke 30 ca om at jeg fødte i uke 36 i dag er jeg 36+1 så jeg venter spent for å se om jeg sanndrømt hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå