Gå til innhold

Har dere teppe under spisebordet deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har spisebord i stua..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Skrevet

Har ikke et teppe i hele huset vi, pga allergi.

Skrevet

Ikke her heller

Skrevet

Nei huff

Ville ikke sett ut i måneskinn:P

Skrevet

Ja, et slags strå teppe... Mne det er nytt, hadde ikke teppe før..

Skrevet

Hva skal vi med teppe når vi har katten?? haha... Det er han som ligger under spisebordet vårt!

Skrevet

Nei, snuppa søler sånn når hun spiser at et teppe bare hadde blitt upraktisk. Dessuten har vi ikke stilen til det. Synes det er fint med persiske tepper under tunge, store spisestuemøbler i massivt mørkt tre, men vi har spisestue i hvitt og stål, så da psser det liksom ikke helt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...