♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Vår sønn heter Leon Johannes (bruker bare Leon) så har vi en spire på vei som vi ikke vet hva er foreløpig.... men så var det dette navnet, som er like ille hver gang d diskuteres... Jeg vil på DØD Å LIV ha ett navn på L... Så har dere noe foreslag, ikke nødvendigvis doble navn, samme hva.. både guttenavn åjentenavn som passer med Leon:) Tusen takk
Go`mamma`n... Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Linus eller Luna.To navn jeg liker veldig godt
Katja Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Leah Live Leni Lara Loke (Alexander) Leander Liam (Andre`) Ludvig Lasse
Monajenten Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 - Lina / Line - Lisa / Lise - Luna - Lara - Linda - Lana - Lill / Lilly - Louise - Lucas / Lukas - Laurens - Leander - Liam - Loke - Ludvig
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Hei, gratulerer med ny spire! Navn ja, hmm... Har du sett på navneguiden her? Mange navn på L=)
Dotten Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Det med navn er vanskelig.... Huff. Så et navn på tv'n nå.. He, he. Leopold... Ha, ha. Og en kollega har en Lavrans. Ingen av disse 2 guttenavnene er mine valg for å si det sånn men..... Levi (gutt- og jentenavn kanskje??) Leonora Lisa ev. -e Louise ev. -a Kommer ikke på noen flere jeg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Lotte syns jeg er et fint jente navn ( sambo er ikke enig) og Lukas som gutte navn.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2007 noen i dag då??? eg likte jo Luna, men min gode venn marita va ikkje enig...
Bruble Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Leah Nikoline og Linus Andreas. Det heter mine to:)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Leon Johannes (nydelig btw) synes jeg passer med: Liva Erika Lukas Johan Leah Emilie Luna Angelica Lotte Andrea Lisa Victoria <- PENT! Laura Elise Lars Martin Linus Nathaniel Lykke til med spire anyways;)
Minesmå:)+en til! Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Nå fikk jeg frysninger....har selv en sønn som heter Leon, og vi vurderte å kalle han Leon Johannes (johannes etter min morfar)... syns d va rart at andre heter det! Jeg har også tenk å hvilke navn som passer min sønn, men vil ikke ha noen med L selv da, men hvis jeg skal komme med et forslag er det: Lilja eller Lovin'. Lykke til=)
dumme mamma Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 Synes Adeline er fint og passer til Leon jeg da, begynner ikke på L men. Adeline Sofie kanskje? Guttenavn vet jeg ikke, kanskje Lorentz Aleksander?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 Jentenavn: Lone Luna Leona (men det blir kanskje litt domt for deg som har en gutt som hete Leon) Lilly Liss Leah Leila Linnea Lisabeth Guttenavn: Leander Lasse Lars Loke
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 Lone Line Lizz Linda Lana Lynn (elr. Linn) Lasse Lars Loke Leander Linus
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. august 2007 takker for alle gode forslag men d va ingen så sa PANG d vil eg ha.... får vite på onsdag hva vi venter i magen hehe har egentlig tenkt på Lisa Mattea... Luca Emil( utales emiiil) men spørs hva sambo e me på... banke han litt tror eg...
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 5. august 2007 i å me at me har leon så blir leonora så likt.. sambo forreslo leonhard, eg bare eeeeeehhhhhhh nei takk d va jo leon pluss litt til.. ska jo ha to individer jo.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå